Humminbird SmartCast RF15E


Plaats reactie
Gaby Winter
Berichten: 52
Lid geworden op: 06-07-2014 15:38

07-07-2014 22:16

Beste forumers,

Een vraag heeft iemand ervaring met dit product?
Het lijkt vrij eenvoudig te gebruiken maar heeft dit zin. Dit lijkt mij betreft het "moderne" pijlen.

Maar goed voor ik over ga tot koop ben ik toch erg benieuwd naar jullie mening.
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

08-07-2014 09:15

Hallo gaby ,

De rf15 is misschien wel de meest verkochte dieptemeter je kunt je voorstellen dat deze niet voor niets zo goed verkocht is.
ding doet wat hij moet doen .
Heb m zelf ook en hij geeft snel aan wat de diepte is , voor wier e.d. hoef je hem niet te kopen dan zou ik voor een elite x4 gaan .
als je even de zoekfunctie had gebruikt kon je zien dat het hele board vol staat met gebruikerservaringen .

gr
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Berry Kuiper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-05-2010 12:10
Locatie: Apeldoorn

08-07-2014 18:37

Hallo Gaby,

Ten eerste wordt de RF15 niet meer gemaakt en zal dus uitfaseren, dus met garantie zal het ook lastiger worden (vooral als je een omgebouwde wilt hebben)
Daarnaast ligt het er ook aan welk type je wilt, wil je een draadloze "omgebouwde" versie voor op een voerboot of wil je er een voor op je normale boot?

Vwb de omgebouwde versie is het erg afhankelijk door wie deze is omgebouwd of hij goed werkt,
Er zijn maar weinig ombouwers die een goede storings vrije R15 kunnen leveren (ik heb er zelf nog niet veel gezien) en natuurlijk omdat de RF15 eruit gaat kun je je ook afvragen hoe dit straks gaat wanneer hij binnen de garantie periode kapot gaat en hij dus niet meer terug gestuurd kan worden naar de fabriek omdat hij dus is omgebouwd.

Wanneer je dus voor een draadloze gaat zou je ook kunnen kijken naar bijvoorbeeld een Yachting FC-500 of Condor 260 bait, deze zijn gemaakt voor voerboten en komen fabriek af al met een draadloos bereik van 250-300 meter en meer functies dan bijvoorbeeld een lowrance 4x (bijv. temperatuur, visalarm, accu spanning van zender en ontvanger etc.).

succes met je keuze!

grt

Berry
Plaats reactie