Navigator belgium


Plaats reactie
sjaak dekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 12-04-2010 08:20

17-06-2014 19:30

Is er iemand bekend met deze shop ?

De voerboten zijn in ieder geval aantrekkelijk geprijsd

alvast bedankt

gr
karpers 2015 : 19
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

17-06-2014 21:41

Ben zelf ook op zoek naar een nieuwe voerboot,de navigator en maverick behoren tot de beste volgens mijn informatie.
Zelf twijfel ik nog tussen een anatec lakeview en een maverick.Nadeel van de maverick vind ik toch wel de forse afmeting vooral de breedte dan en aangezien ik nooit verder dan 150m ver vis ben ik geneigd om voor de anatec te kiezen,de lakeview versie heeft geen antenne extern wat ik wel interessant vind.
Een slechte koop kan je niet doen met de navigator of maverick naar mijn mening.
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars
sjaak dekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 12-04-2010 08:20

18-06-2014 08:08

Goedemorgen peter

Dat is ook het enigste waar ik nog een beetje mee zit , voor de rest heeft deze boot zich genoeg bewezen als je het zo leest.

Verder heb ik ook naar de instant pearl gekeken van cor hendriks van bfpbaits , ziet er ook goed uit . Is alleen erg weinig nog over te vinden

Weet alleen niet of je deze alleen via hookrelease kan droppen ? en vind het bakje op het filmpje niet helemaal perfect droppen .

Lijkt me verder wel een goede boot met mooie afmetingen

gr

ps Misschien dat cor zelf wat antwoorden kan geven
karpers 2015 : 19
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

17-08-2014 10:23

Wat wil je weten?
Het zijn volledig met de hand gebouwde bootjes dus in principe kan alles erop en eraan. Ze varen zelfs al met go pro camerasystemen aan boord. Het wordt steeds gekker.
Het voerbakje werkt middels een directe verbinding naar een sterke servo. Dus evt. gedoseerd voeren is mogelijk.
Bootje is 44 cm lang dus ideaal voor de instant visser. Het is wel een bootje voor de wat kleinere watertjes.
We hebben inmiddels drie type bootjes. Instant, Medium en Big. De ervaringen uit het verleden die we opgedaan hebben, hebben we proberen te combineren in deze drie types. De Medium is de allrounder. De andere twee zijn gemaakt om aan specifieke wensen te voldoen.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

17-08-2014 14:31

Navigator of de pearl , beide zowiezo een goede keus.
Mercedes of bmw ...
weinig bekend over de pearl ?
De boten van cor zijn zowiezo goed en mocht er iets niet"goed" zijn .. gaat dat opgelost worden .
Succes met je keuze !
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Plaats reactie