Nieuwe molens +- 100€/st


Plaats reactie
Robin Hoste
Berichten: 28
Lid geworden op: 12-04-2014 20:56

26-05-2014 17:54

Dag iedereen,

ik ben opzoek naar molens voor +-100€/st.
Merk maakt mij niet uit ik wil liefst degelijke molens, baitrunner hoeft niet. Ik ben gewent met slip achterop heeft dit voordeel of nadelen van de molen, graag jullie eigen mening en tips.

grtjs,
Robin
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

26-05-2014 21:11

Robin,

Deze vraag komt altijd voorbij, wekelijks, soms dagelijks.
Bepaal eerst wat je zelf wilt. Hoe je wilt vissen en waar. groot water, kanalen, rivieren, hoe ver, en pas je behoefte (de molen) hierop aan.
Heb je dan een idee wat je wilt, probeer dan zelf molens die je in de handen hebt gehad, en hebt uitgeprobeerd in de winkel, of van een kennis aan de waterkant.
Daarna kun je hier je voorlopige bevindingen weer op het board zetten. Pas dan heb je jezelf een oordeel gevormd en laat jij je niet leiden door wat een ander zegt.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

26-05-2014 22:20

Rustig frenk rustig :D

Robin,...
kameraad van me heeft 2 daiwa regal z br en die is er vol lof over,... ik heb er een keer mee mogen drillen en heb er beetje mee zitten kloote zeg maar en ja het was een leuke molen voor zijn prijs klasse....
en als je zoals je aangeeft 100 euro wil uitgeven aan wat molens dan zou je daar eens voor kunnen kijken.

Ook kan je eens kijken naar de Shimano USA Baitrunner 8000 Oceanic,...geloof me dat is helemaal een leuk molentje voor die prijs klasse... ik heb de zelfde alleen met gouden spoelkop... die zijn wat duurder..

kan je per molen rond de 120 uitgeven kijk dan eens naar de soniks tournos 8000 zit alleen geen baitrunner op.. heb daar ook goeie verhalen over gehoord en ik heb ze gezien en vond dat zwart er echt strak uit zien en zou zeker niet mis staan onder mijn sonik stokken, maar goed ik heb al 4 molens ;)

en ja marktplaats staat ook zat op...

wat betreft je slip vraag,.. ja dat is persoonlijk ik houdt meer van een baitrunner, maar dan moet je wel je slip goed instellen,... dus het is een ding waar je wel op moet letten,.. maar wil je dat niet of vergeet je wel eens je slip goed in te stellen dan kun je natuurlijk ook gewoon zonder vissen, want als een molen een baitrunner heeft wil niet perse zeggen dat je hem moet gebruiken he ;) en anders koop je een molen zonder baitrunner maar met quickdrag.. maar al met al blijft zoiets persoonlijk..

succes man.
Oja joh!!!
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

27-05-2014 06:38

Let op, mijn antwoord is als TIP bedoeld :o (hihi)
Gebruikersavatar
arjan van der griend
Berichten: 88
Lid geworden op: 30-12-2004 19:22

27-05-2014 06:47

Een leuke molen in die prijs klasse is zeker ook die van Mack 2 de FALCON 5000 XRS kosten €99,00 .
Succes met je zoektocht.
Plaats reactie