Penn Spinfisher ssv Liveliner VS Shimano Baitrunner XT-A LC


Plaats reactie
martijn de natis
Berichten: 12
Lid geworden op: 04-05-2014 13:31

06-05-2014 18:30

Hallo,

ik ben opzoek naar nieuwe molens, ik heb zelf voor het penvissen, oppervlakte vissen en voor roofvis Penn molens en ben hier erg over te spreken. De aluminium body ben in grote fan van omdat dit minder gaan 'werken'. Alleen nu is mijn vraag welke molen is nou beter? gebruik voor allround karpervissen, kanaal, vijver enz.

groeten martijn
Gebruikersavatar
Jerome berken
Berichten: 673
Lid geworden op: 12-03-2013 15:39

07-05-2014 09:14

martijn de natis schreef:Hallo,

ik ben opzoek naar nieuwe molens, ik heb zelf voor het penvissen, oppervlakte vissen en voor roofvis Penn molens en ben hier erg over te spreken. De aluminium body ben in grote fan van omdat dit minder gaan 'werken'. Alleen nu is mijn vraag welke molen is nou beter? gebruik voor allround karpervissen, kanaal, vijver enz.

groeten martijn

als je gek van Penn bent waarom dan niet de penn slammers? Hartstikke mooie en goede molens..
Shimano Tribal XT-A \ Shimano 8000D eu
martijn de natis
Berichten: 12
Lid geworden op: 04-05-2014 13:31

07-05-2014 10:03

[/quote]
als je gek van Penn bent waarom dan niet de penn slammers? Hartstikke mooie en goede molens..[/quote]


Een vriend van me de slammer en heb er mee gevist, ik vond hem te lomp en hij zat niet lekker in de reelhouder, vandaar de keuze spinfisher. Vind de spinfisher overigens ook 100x mooier dan de slammer.

gr martijn
Plaats reactie