taska rodpod's


Plaats reactie
stephan wils
Berichten: 29
Lid geworden op: 10-04-2014 16:29

05-05-2014 18:04

Beste forumleden,

Mijn oog is gevallen op de nieuwe taska rodpod's maar ik wil voordat ik eentje ga aanschaffen iets meer informatie over het product.
De Solar worldwide pod is 1 van de beste rodpods die er te krijgen is daarom is dit ook mijn nummer 1 in de keuze die ik tot nu toe kan maken maar omdat ik niet alles hetzelfde als al die andere mensen om mij heen wil hebben laat ik mijn oog vallen op de taska eiger pod compact en vele mogelijkheden.

Maar nu de belangrijke vraag hoe zit het met de kwaliteit... Is deze gelijk aan solar of misschien wel beter? De prijs is in ieder geval een stuk hoger als de worldwide dus ik verwacht wel een soort gelijkenis als ik dit product in bezit mocht hebben.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

05-05-2014 20:43

Beste,

Ik heb de rodpod nanga als ik het goed had een keert gezien en aan kunnen raken,.. voor de prijs vond ik hem solide en compleet,. leuke is dat die kit ook gelijk hangers erbij heeft maar dat ter zijde.
voor het geld wat je er voor betaald krijg je zeker wel wat terug,.. zelf heb ik al meerdere spullen van taska ook al hebben ze nog niet veel, maar ik ben er zeer te vreden over.

dus qua kwaliteit hoef je niet bang te zijn dat het gauw kapot gaat dat zit wel goed..

maar hoe de nieuwe pod van taska is kan ik je niet vertellen, maar nogmaals als je hem koopt denk ik niet dat je er spijt van krijgt,.. tis dat ik al een jrc rubicon heb anders had ik zeker die taska gehaald zonder twijfel..

maar goed succes in ieder geval met je keuze.

cheers.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

05-05-2014 22:14

stephan wils schreef:De Solar worldwide pod is 1 van de beste rodpods die er te krijgen is daarom is dit ook mijn nummer 1 in de keuze die ik tot nu toe kan maken maar omdat ik niet alles hetzelfde ......


Waar baseer je dit op?

Heb mijne geruild voor een Globetrotter, en hier tot op heden geen spijt van gehad....
"Dode brasem vangen, da's pas erg!"
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

05-05-2014 22:26

De gedeeltelijke range van rodpod's van Taska lijkt rechtstreeks gekopieerd van andere fabrikanten :oops:

Zoals de Fox stalker pod, Solar Worldwide Pod en Matrix Super compact pod.

Daarnaast vraag ik me af waarom je als merk 8 (!!) verschillende rodpods uit moet brengen, commercieel belang?

Overigens hoor je mij niets zeggen over de kwaliteit van de producten, enkel een kritische blik op hetgeen wat op hun website staat...
"Dode brasem vangen, da's pas erg!"
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

06-05-2014 07:00

Commercieel belang? Is dat ren vies woord of zo? Natuurlijk wil een merk geld verdienen, een bedrijf maakt geen spulletjes om ons te te pleasen?
Gekopieerd? Tjah ik ben van mening datt dat nogal.meevalt, zitten grote verachillen tussen. Maar sommige zaken zijn zeker overgenomen maar dat geld voor bijna alle producten, elk merk heeft wel een swinger of hanger.
En dan de kwaliteit, heb er niet mee gevist maar mijn indruk is dat het degelijk spul is en goed doordacht
stephan wils
Berichten: 29
Lid geworden op: 10-04-2014 16:29

08-05-2014 20:14

[/quote]

Waar baseer je dit op?

Heb mijne geruild voor een Globetrotter, en hier tot op heden geen spijt van gehad....[/quote]

ja het merk in het algemeen worldwide is dan de meest voorkomende de opties die erop zitten zijn echt veelzijdig te gebruiken en dat zie ik ook terug in het ontwerp van taska.
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

08-05-2014 21:43

Vond de ribbels van de pootjes erg kwetsbaar, dit slijt op den duur door het verstellen.
Daarnaast had ik eens een losse pin in handen, daar waar de langste stang op vast komt.
Ook vond ik de ronde lange stang niks, dit draait.
In de gloetrotter heeft deze buis een hoekprofiel, draait daardoor niet.
"Dode brasem vangen, da's pas erg!"
Plaats reactie