Soul bait solution voerboot


Plaats reactie
Jori kriesel
Berichten: 13
Lid geworden op: 14-03-2014 18:36

14-03-2014 18:40

Hoii, ik ben aan het kijken voor een voerboot en nu kwam ik de soul tegen wie weet hier meer over en is het waar voor je geld?
Ruud Bannink
Berichten: 25
Lid geworden op: 25-02-2014 16:32

15-03-2014 00:08

De Soul is op zich een niet te dure boot, zijn kwetsbare punten zijn de regelprint en de ontvanger.
Met name vocht hebben deze delen een hekel aan, voldoende ventileren dus en droog en niet te koud opslaan van je boot is het advies.
De boot is wel een soort grote springende dobber en kan niet langzaam varen hetgeen resulteert in een wat onrustig gedrag, het is aan jou of je dat een probleem zou vinden.
De maximale snelheid is overigens ook gering, geen probleem bij 100 meter uitvaren echter als je op lange afstanden vist dan krijg je daar gauw genoeg van.
Verder is de beveiliging van de boot erg pover, flink wier in een van je propellers en vol gas houden resulteert vaak in een defecte regeleenheid.
Ook zijn de regeleenheid, zender en ontvanger niet universeel uitwisselbaar hetgeen niet een groot probleem zou zijn als de prijs van deze componenten wat normaler zou zijn, helaas, houd rekening met dure vervangingskosten indien nodig.
Maar alles heeft zijn prijs, nogmaals een Soul Bait Solution is niet de beste boot maar zeker ook niet de duurste, het is maar wat je wil en wat je ervan verwacht, het is geen miskoop als je begrijpt wat ik bedoel maar er zijn ook wel betere boten voor dat budget.
Als laatste opmerking, mocht je achteraf een FF in willen bouwen en hoge eisen stellen aan werking en bereik dan kun je wellicht toch beter voor een andere boot kiezen.

Suc6
Ruud
Jori kriesel
Berichten: 13
Lid geworden op: 14-03-2014 18:36

15-03-2014 23:18

Dankje wel voor het snelle reagere gaat helemaal lukke!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

16-03-2014 10:49

Hoi,

Ik heb de boot zelf en heb geen problemen met deze boot het doet wat het moet doen.
verder is het met 100 meter en verder uitvaren met veel boten een probleem, want jeziet ze amper nog.. dus dat is geen reden om de soul niet te kopen.

Dus ja voor het dat je uit geeft hieraan is gewoon goed uit gegeven geld en zul je geen spijt van krijgen.
mocht je vragen hebben, stuur maar een pb.

succes met je keuze.

r.
Oja joh!!!
Plaats reactie