Carp madness XXL


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mervyn Visser
Berichten: 31
Lid geworden op: 17-07-2013 18:50

03-01-2014 11:33

geachte mede vissers,

Ik ben van plan dit voorjaar en mijn zomer volledig te benutten door te gaan vissen.
nu zit ik nog op school dus heerlijk de tijd.
daarvoor wil ik een voerboot gaan kopen, mijn keuze is gevallen op de Carp madness XXl.
heeft iemand ervaring met dit product?
ik zou er het liefst een dieptemeter in bouwen, zijn daar geschikte opties voor ?

Met vriendelijke groet,

Mervyn Visser.
Gebruikersavatar
Willem de Bruin
Berichten: 286
Lid geworden op: 12-09-2010 23:23
Locatie: Schloss Ehmanns

05-01-2014 21:17

Mervyn,
Op de site van Carp Madness adverteren ze met inbouw van fishfinders/dieptemeter.
Als je dus van plan bent om nieuw aan te schaffen dan zou ik voor die optie gaan.
Altijd handig als er iets niet werkt, dan blijft de verantwoording bij 1 verkoper.
Maar heb een vraagje aan je als scholier, betaald een krantenwijk echt zo goed? ;)
Groeten, Willem
Hoe ouder je wordt, hoe meer je op jezelf gaat lijken.
En neem het leven niet te serieus, je overleefd het toch niet ;)
Gebruikersavatar
Mervyn Visser
Berichten: 31
Lid geworden op: 17-07-2013 18:50

06-01-2014 09:39

Willem de Bruin schreef:Mervyn,
Op de site van Carp Madness adverteren ze met inbouw van fishfinders/dieptemeter.
Als je dus van plan bent om nieuw aan te schaffen dan zou ik voor die optie gaan.
Altijd handig als er iets niet werkt, dan blijft de verantwoording bij 1 verkoper.
Maar heb een vraagje aan je als scholier, betaald een krantenwijk echt zo goed? ;)
Groeten, Willem



De inbouw fishfinders van carpmadness kosten nogal een hoop vind ik persoonlijk.
ik denk dat ik voor zon lucky fishfinder via ebay ga doet wat hij moet doen, afstand vergroten is ook niet heel moeilijk.
maar door goed en lang te sparen kom je ook ergens en ik geef liever men geld uit aan men hobby dan elk weekend me helemaal klem te zuipen scheelt ook een hoop geld. ;)
Gebruikersavatar
Willem de Bruin
Berichten: 286
Lid geworden op: 12-09-2010 23:23
Locatie: Schloss Ehmanns

06-01-2014 14:01

Mervyn Visser schreef: ik geef liever men geld uit aan men hobby dan elk weekend me helemaal klem te zuipen scheelt ook een hoop geld. ;)


Heel verstandig Mervyn,
Maar af en toe de bloemetjes buiten zetten en een dansje doen met een leuk chickie hoort er ook wel bij hoor :P

Zou toch ook me blik eens richten op een goede 2e hands boot met dieptemeter.
Of volgende maand een leuke beursaanbieding (als die er is).
Vriendelijke groet, Willem
Hoe ouder je wordt, hoe meer je op jezelf gaat lijken.
En neem het leven niet te serieus, je overleefd het toch niet ;)
Gebruikersavatar
Mervyn Visser
Berichten: 31
Lid geworden op: 17-07-2013 18:50

06-01-2014 19:29

Willem de Bruin schreef:Heel verstandig Mervyn,
Maar af en toe de bloemetjes buiten zetten en een dansje doen met een leuk chickie hoort er ook wel bij hoor :P

Zou toch ook me blik eens richten op een goede 2e hands boot met dieptemeter.
Of volgende maand een leuke beursaanbieding (als die er is).
Vriendelijke groet, Willem


Haha dat zit wel goed hoor! ik zal inderdaad even gaan kijken op de beurs of daar wat valt te regelen
Plaats reactie