Levenslange garantie Delkim TXI


Plaats reactie
Gebruikersavatar
bart grandia
Berichten: 354
Lid geworden op: 04-05-2003 02:00

18-12-2013 17:13

Hoi allen.

Ik lees en hoor van alles over levenslange garantie bij Delkim beetmelders.
Nu sta ik op het punt om weer is nieuwe beetmelders te kopen en twijfel of ik een nieuwe Fox rx set koop of dat ik 2e hands delkim TXI of TXI plus ga kopen.
Dat ik de Delkims niet nieuw wil/kan kopen is puur budget gerelateerd,wil niet meer dan 400 Euro uitgeven.
Maar die levenslange garantie, neem ik die gewoon mee als ik 2e hands delkims koop? evt ook zonder aankoop bon?
Mzzl Bart
leonel dijk
Berichten: 6
Lid geworden op: 16-12-2013 16:49

18-12-2013 17:33

Mijn ervaring met Delkim is niet hellemaal vlekkeloos,vaak lang wachten op de reparatie en met levens lange garantie bedoelen ze vast dat als een Beetmelder stuk is dat deze dan gemaakt word ipv vervangen door een nieuw exemplaar,.althans mijn ervaringen.
dave pronk
Berichten: 66
Lid geworden op: 25-04-2007 18:32
Locatie: Scheveningen

18-12-2013 18:45

Dat is alleen voor de elektronica die er in zit geloof ik. Bij valschade of andere manieren waardoor die (door je eigen) schuld kapot gaat gekd dit niet. De garantie gaat er ook van af als er wd-40 gebruikt is of als ze zien dat je het zelf geprobeert heb.

De lange wachttijd van delkim komt omdat ze het pas terugsturen als ze genoeg bestellingen of andere gerepareerde spullen hebben om terug te sturen, dat is puur financïeel beter anders worden de verzendkosten te hoog.
weet je wat het is

zonder hengels geen vis
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

18-12-2013 19:46

dave pronk schreef:Dat is alleen voor de elektronica die er in zit geloof ik. Bij valschade of andere manieren waardoor die (door je eigen) schuld kapot gaat gekd dit niet. De garantie gaat er ook van af als er wd-40 gebruikt is of als ze zien dat je het zelf geprobeert heb.

De lange wachttijd van delkim komt omdat ze het pas terugsturen als ze genoeg bestellingen of andere gerepareerde spullen hebben om terug te sturen, dat is puur financïeel beter anders worden de verzendkosten te hoog.



De lange tijd voordat het terug is herken ik. En de zaken die genoemd worden die niet onder de garantie vallen. Begrijp niet dat er mensen zijn die niet begrijpen dat dit niet onder garantie valt. Daarop is Delkim geen uitzondering.
Gebruikersavatar
bart grandia
Berichten: 354
Lid geworden op: 04-05-2003 02:00

18-12-2013 20:01

Bedankt voor de antwoorden..

Oke, dus inderdaad levenslange garantie op de elektronica, andere schade door grof gebruik of wat dan ook begrijp ik dat dat er buiten valt.
Wil er dan wel meteen 4 aanschaffen dus als er dan 1 evt wat langer in reparatie is is dat wel op te vangen als ik een periode alleen in Nederland vis..
Mzzl Bart
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

18-12-2013 20:14

langer duren, dan moet je denken aan zeker 6 tot 8 weken.

Btw, natte delkims laten drogen op de verwarming .. valt ook niet onder de garantie (staat in de handleiding hoe dat wel moet - gewoon in de woonkamer ofzo laten opdrogen -, zou zomaar iets kunnen zijn wat achteraf tegenvalt).
Plaats reactie