Mening Fox Warrior XT lijn (en tip waar te kopen)


Plaats reactie
Johan Winter
Berichten: 33
Lid geworden op: 09-07-2013 18:24

03-10-2013 21:35

Ik moet/wil op korte termijn de lijn op drie molentjes vervangen. Op het forum heb ik veel topics gezien over nieuwe lijn vragen en af en toe kwam daar vervolgens de Fox Warrior XT lijn ter sprake.
Volgens mij zou ik deze lijn voor mijn manier van vissen wel uit de voeten kunnen maar zou het graag horen als ik een verkeerde conclusie getrokken heb.

Ik vis meestal op afgesloten, relatief kleine tot middel grote watertjes met en vastloop systeem.
Hengels zijn 2 3/4 lbs. Lijn werp ik meestal uit maar soms kan ik ook een voerboot gebruiken om mijn lijntjes uit te varen.

Vraag is dus, is de keuze voor de Fox Warrior XT lijn een verantwoorde keuze en zo ja waar kan ik deze goed(koop) kopen?

BVD
Johan
Nouredyn Edrees
Berichten: 53
Lid geworden op: 29-08-2013 11:11
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

03-10-2013 22:27

heb de lijn ook op me molens op zich een goede lijn voor het geld maar ik ga zelf waarschijnlijk duranium van pietvogel erop doen
Het geluid van een DELKIM run is zo mooi he
Johan Winter
Berichten: 33
Lid geworden op: 09-07-2013 18:24

03-10-2013 23:11

Nouredyn Edrees schreef:heb de lijn ook op me molens op zich een goede lijn voor het geld maar ik ga zelf waarschijnlijk duranium van pietvogel erop doen


Op zich een goede lijn voor het geld, betekend dat eigenlijk dat het wel een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft maar toch niet echt voldoet?
Nouredyn Edrees
Berichten: 53
Lid geworden op: 29-08-2013 11:11
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

04-10-2013 17:55

persoonlijk vind ik het een top lijn maar ik kreeg onder andere voor mijn verjaardag deze lijn op het water waar ik vis is het bruin op de bodem en ik kreeg
de groene versie nu zit ik te twijfelen voor een bruine fox lijn of pietvogel duranium :D
Het geluid van een DELKIM run is zo mooi he
Johan Winter
Berichten: 33
Lid geworden op: 09-07-2013 18:24

13-10-2013 13:35

Nouredyn Edrees schreef:persoonlijk vind ik het een top lijn maar ik kreeg onder andere voor mijn verjaardag deze lijn op het water waar ik vis is het bruin op de bodem en ik kreeg
de groene versie nu zit ik te twijfelen voor een bruine fox lijn of pietvogel duranium :D


Heb gisteren ook maar gekozen voor de Piet Vogel Duranium lijn in de bruine, 35/100 uitvoering.
Straks even de lijn opspoelen en dan maar eens kijken of het bevalt.
Plaats reactie