JRC Cocoon Carp Crib


Plaats reactie
Danny Kwakman
Berichten: 461
Lid geworden op: 25-04-2011 13:27
Locatie: Noord-Holland

12-08-2013 13:31

Hallo, ik heb een tijdje geleden al nagedacht over een simpele Wrap voor om m'n stretcher. Voor de warmere maanden en de kortere nachtjes.
Nu stond er een leuke aanbieding op visdeal. Maar heb iemand ervaring met de JRC Cocoon Crib, of een vergelijkbaar product. En wat zijn jullie bevindingen.
Je zit aan de waterkant, je hengels staan stabiel.
Je tuurt over het water en vind rust in je ziel.
------------------------------------------------
Wouter Hut
Berichten: 244
Lid geworden op: 14-08-2007 08:51
Locatie: Twente

12-08-2013 16:49

Een vismaat van mij heeft er 1, hij is er nog wel positief over... Maar doorgaans staat mijn Nash Doubletop sneller! Zelf zou ik denk ik eerder voor de Soul Cube gaan, hoewel ik die nog niet in het echt heb gezien...
Gebruik je verstand aan de waterkant.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

12-08-2013 17:21

Waarom niet een ovaaltje? MEt een eventueel mozzycovertje ideaal, en kan nog wat hebben. Dat Soul ding stond bij ons tegenover de stand op Zwolle. Snap het nut van die dingen totaal niet, je kunt alleen je spullen onder de bedchair kwijt als je ze niet nat wilt hebben en bij de gemiddelde bedchair van tegenwoordig gaat dat ook niet ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Danny Kwakman
Berichten: 461
Lid geworden op: 25-04-2011 13:27
Locatie: Noord-Holland

13-08-2013 11:07

Ja met een shelter heb je wel meer ruimte, maar het neemt ook meer ruimte in beslag. Dan bedoel ik op de echt kleinere plekken waar ik wel eens vis.
Wilde eigelijk voor iets lichters kleiners en sneller op te zetten gaan, maar na de reacties ga ik tog maar voor een klein slagje groter. Met een wrap
Je zit aan de waterkant, je hengels staan stabiel.
Je tuurt over het water en vind rust in je ziel.
------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

13-08-2013 17:16

Ik heb een aantal van dit soort dingen zien staan in de winkel, kon het niet nalaten er hard om te lachen. Winkelier verzocht me dan ook altijd vriendelijk om niet te hard tegen die dingen aan te blazen. :D
Niks voor mij, dan liever een ovaltje als het krap is. Al kom ik mijn titan brolly ook eigenlijk wel overal kwijt waar een plu past zonder hem half in de bramen te drukken.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Ruben Hoek
Berichten: 9
Lid geworden op: 16-04-2012 14:59
Locatie: Zuid-Holland

14-08-2013 12:56

In tegenstelling tot de mannen hierboven lig ik dus bijna elk weekend in m'n carp crib.
Okay ik moet toegeven als er een dikke windkracht 5 of hoger sta neem ik m'n normale tent mee, maar bij een beetje fatsoenlijk weer vind ik hem perfect. Overigens heb ik hem ook meerdere keren met een dikke bries gebruikt, hij blijft staan, maar een normale tent is dan wel wat relaxter ;)

Ik heb zelf de flatliner kingsize erin staan, aan de ene kant m'n foedraal en wat spullen erop, andere kant m'n tas, bij m'n voeteneinde staat m'n navigator boot en m'n stoel ligt onder m'n stretcher.

Het voordeel aan dat ding vind ik dat je toch in een soort tent ligt, dus beschut voor de muggen. Meestal slaap ik alleen met het gaas, maar met de 'deur' dicht kan je het ook nog een beetje verduisteren.
Opzetten is helemaal simpel, 2 kanten op je stretcher klikken, tussenstuk erin en tent eroverheen.

M'n vismaat had hem al eerder en ik had eigenlijk dezelfde mening als Daaf. Maar toen hij in de aanbieding was toch maar gekocht voor 50 euro, om het maar een keer te proberen. Ik heb hem nu 1,5 jaar en ik ben er zeer tevreden over.
Plaats reactie