vraag over het leeg gaan van de trend baitboot


Plaats reactie
Gebruikersavatar
jeroen vorstermans
Berichten: 279
Lid geworden op: 13-02-2012 19:38

26-07-2013 12:22

hallo mensen.
ik heb een vraag over de trend bait boot die ik heb.

in het boekje staat dit.
battery capacity light from left to richt there are green licht and red licht.
the battery is full when 2 licht are on ( dat snap ik )
the battery needs to charge when red light flashes you have to finish the operation on the bait boot and make it back.
(dat snap ik ook)

en nu komt het wat ik niet snap.
please stop using boat and charge the battery fully when only green light flashes.
wat bedoelen ze daar nou mee.

eerst gaat groen knipperen dan kan ik nog door varen tot dat rood gaat knipperen.
en dan moet ik hem op laden of niet...? of moet ik hem opladen als groen gaat knipperen..?

mijn Engels is erg slecht ik kan ook geen nl handleiding vinden
vissen van 2014

schub:
spiegel:
zeelt:
Brasem:
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

26-07-2013 12:58

uitproberen. boot weg optie a
It's okay 2 pay
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

26-07-2013 13:49

Volgens mij bedoelen ze.....als aleen het groene lampje nog knippert moet je gaan laden
Bart Bloem
Berichten: 94
Lid geworden op: 15-04-2013 23:06

26-07-2013 15:27

Heb je dit EXCACT overgetypt of uit je hoofd gedaan want het lijkt wel of de handleiding is geschreven door iemand die niet zo heel goed engels kan.

Anyway:
please stop using boat and charge the battery fully when only green light flashes.

Vrije vertaling: Stop a.u.b. met het gebruik van de boot en laad de batterij volledig op wanneer er er één groen lampje knippert.

Ik heb er zelf van gemaakt dat het 1 groen lampje is dat knippert, dit staat er niet precies maar de zin is wat krom en het moet haast wel zijn dat het woordje 'one' mist.

Voor de zekerheid zal ik deze ook nog ff snel doen.
battery capacity light from left to richt there are green licht and red licht.
the battery is full when 2 licht are on

Capaciteit wordt van links naar rechts aangegeven met groene en rode lampjes. De batterij zit vol wanneer 2 lampjes aan zijn.

the battery needs to charge when red light flashes you have to finish the operation on the bait boot and make it back.

Je moet de batterij opladen wanneer er een rood lampje knippert, rond de actie af en kom terug met de boot( hij is dan dus echt bijna op)

Hoop dat je er wat mee kunt.
Gebruikersavatar
jeroen vorstermans
Berichten: 279
Lid geworden op: 13-02-2012 19:38

27-07-2013 13:38

ahh bedankt man.!!!
vissen van 2014

schub:
spiegel:
zeelt:
Brasem:
Gebruikersavatar
Brecht van de Ven
Berichten: 191
Lid geworden op: 19-09-2009 09:33
Contacteer:

28-07-2013 16:47

Het is niet zo heel moeilijk hoor...

* Als 2 lampjes branden zijn de accu's vol,
* Als het rode lampje begint te knipperen, maak je werk af: vaar je boot terug etc. Je accu's moeten bijna opgeladen worden .
* Gaat dan alleen het groene lampje nog knipperen is de accu echt bijna leeg. Dus stop met je boot te gebruiken en eerst laden.

Gr Brecht
Hugo Lammers
Berichten: 499
Lid geworden op: 31-05-2012 16:05
Locatie: Onder de burg

29-07-2013 08:26

Vismaat van mij heeft de Trend voerboot en de reactie van Bart Bloem is de juiste.

Wanneer enkel en alleen de groene knippert dien je de boot echt op te laden.

Heb je de boot al eens gebruikt of heb je hem net nieuw want je moet het anders gewoon even testen en dicht uit de kant blijven varen. Wij hebben dit ook gedaan om te testen hoelang je nog kunt door varen wanneer de boot aangeeft 'leeg' te zijn !

Maar batterij vol : groen en rood
Batterij erg leeg : alleen knipperend groen

Ps. ik weet dat het lijkt op de reactie van Bart en anderen maar ik wilde dit toch even toevoegen haha
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
Gebruikersavatar
jeroen vorstermans
Berichten: 279
Lid geworden op: 13-02-2012 19:38

29-07-2013 12:41

Brecht van de Ven schreef:Het is niet zo heel moeilijk hoor...

* Als 2 lampjes branden zijn de accu's vol,
* Als het rode lampje begint te knipperen, maak je werk af: vaar je boot terug etc. Je accu's moeten bijna opgeladen worden .
* Gaat dan alleen het groene lampje nog knipperen is de accu echt bijna leeg. Dus stop met je boot te gebruiken en eerst laden.

Gr Brecht



bij mij gaat toch echt eerst het groene lampje knipperen.
en de rode blijft dan nog aan.

ik zal het is gewoon langs de kant proberen als die bijna leeg is.
met dit weer =) lekker zwembroek aan =)
vissen van 2014

schub:
spiegel:
zeelt:
Brasem:
Plaats reactie