onthaakmat keuze


Plaats reactie
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

13-07-2013 16:18

Ik ben op zoek naar een nieuwe onthaakmat maar ik heb een aantal eisen.

De prijs vind ik minder belangrijk, liever een dure mat die voldoet dan een goedkope waar ik me aan erger.

wat ik zoek in een mat:
Klein in transport,
niet te zwaar
opstaande rand
afsluitbaar door middel van flap of iets dergelijks.

Ik zat al te kijken naar wat opblaas onthaakmatten, maar lees eigenlijk overal dat ze toch stuk gaan op de naden.
Een craddle lijkt me ook wel wat, al hebben ze vaak wat weg van een kleine strecher ipv een onthaakmat.

Wie heeft er een goede tip?

Ik heb hier raven in het dorp zitten maar kwa onthaakmatten hebben ze vrij weinig liggen met perspectief

alvast bedankt

gr camiel
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

13-07-2013 16:25

Hallo camiel ,

Ik heb zelf de piet vogel mat deze bevalt me prima .
Enig nadeel is meteen zijn voordeel , zijn formaat .
Heb geen enkel puntje kunnen ontdekken wat slecht is , enig zou een verbeter puntje zijn dat de 2 handvaten met klitteband aan mekaar zouden kunnen .

Afbeelding

Super mat .

Succes met je keuze .
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

13-07-2013 21:08

Ik zit ook te zoeken naar een mat met het zelfde pakket aan eisen (die onthaakmat fabrikanten zouden hier eens wat vaker mee moeten lezen...). Bedrag vind ik overigens weliswaar wel wat belangrijker. 50-60 euro vind ik genoeg voor een onthaakmat.

Tot zover kom ik steeds uit op Nash, waarbij de Elevator Cradle en de Captive mat mijn interesse wekt. De elevator omdat ie helemaal plat opgevouwen kan worden (makkelijk tussen stoel oid). en de captive eeuh....omdat ie ook handig lijkt en compact :P

[Youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dMwjgLhjhMc[/Youtube]

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Theo de Vries
Berichten: 442
Lid geworden op: 15-02-2003 01:00
Locatie: Lelystad

13-07-2013 23:52

Je kan ze altijd nog als kampeer-kinderbedje gebruiken :P
Plaats reactie