Elite Zip Brolly Specimen of Fox Supa Brolly System?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Samantha Visser
Berichten: 24
Lid geworden op: 13-05-2013 16:49
Locatie: Dordrecht

23-06-2013 22:38

Hallo allemaal,

Mijn man en ik hebben sinds vorige week meerdere malen gekarperd in de Auvergne. Heel leuk, maar het weer valt erg tegen... Net als in Nederland helaas. We hebben nog geen brolly, maar daar gaan we na terugkeer in NL meteen wat aan doen aangezien ik geen zin heb om elke keer na een dag vissen een half uur onafgebroken onder een snoeihete douche te moeten staan om nog enigszins warm te worden...

Nu heb ik aardig wat brolly's op internet gezien, en de 2 die eruit springen zijn de Elite Zip Brolly Specimen en de Fox Supa Brolly System. En ja, nu is mijn vraag natuurlijk welke jullie zouden kiezen! Of wellicht hebben jullie nog andere tips?

Ik ben benieuwd, dus kom maar op! :)
Benieuwd naar onze visavonturen? Volg ons dan op https://www.facebook.com/V2-fishing-406754636130791/!
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

23-06-2013 22:50

Ik hoor goede verhalen over de Fox Supa Brolly, wellicht een goede optie om in de winkel te bekijken.

Ik wil zelf overigens even aanhaken in dit topic, zonder een nieuwe te starten. Ik ben op zoek naar een simpele oval voor de natte avond sessie en de korte nachtjes. Deze naast mijn JRC STI Brolly, welke ik momenteel in mijn bezit heb. Qua vervoer te groot voor doeleinden waar ik hem voor wil gebruiken.

Hij moet:

- Compact op te bergen zijn;
- Snel op te zetten zijn;
- Tegen een stootje kunnen;
- Voordelig;

Ik heb gezien:

- Ultimate cheyenne
- Trend Cayenne
- Elite oval plus
- Trakker oval 60" brolly
- Jrc 60" brolly
- Daiwa mission overnighter.

Iemand die mij iets kan aanraden?

Gr.
Mitchel
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

24-06-2013 15:25

Ik zit juist te twijfelen tussen De Fox supah brolly (systeem of alleen brolly) vs de nash groundhog of titan brolly. Zou ik naast mijn huidige (grote zware) tent kunnen volstaan met alleen een open brolly, of misschien toch voor een compleet systeem gaan, maar dan wat meer uitgeven zeg maar. Iets zegt mij dat ik beter voor het complete systeem kan gaan, simpelweg omdat dat meer veelzijdig is, maar dit kost ook weer het nodige extra. Naast dat ik dan iets verder moet sparen (en dus aanschaf moet uitstellen) kan ik het verschil natuurlijk ook weer bijleggen voor een mooie nieuwe stretchert oid...

lastig lastig...
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

24-06-2013 18:19

Recent mijn oudere oval door slijtage vervangen door een Wychwood Solace HD 60" brolly.

Voorheen had ik een oval + wrap, deze laatste echter in 7jr. hooguit 5 keer gebruikt. Dit was voor mij reden om nu alleen voor een losse brolly te gaan i.p.v. een complete brolly-system.

De Fox Supa brolly is momenteel moeilijk verkrijgbaar (volgens HS Vught) en volgens Engelse vergelijkingen komt de wychwood Brolly goed uit de bus

voor reviews zie: www.carpforum.co.uk
"Dode brasem vangen, da's pas erg!"
Emilio Visser
Berichten: 390
Lid geworden op: 12-05-2013 21:44
Locatie: Dordrecht

24-06-2013 20:49

Zo te zien worstelen meer mensen met brolly dilema's. :)
Iemand enige ervaring met de elites die door Hareco worden aangeboden? Wordt lekker gehyped op de site, maar is bijna niets over te vinden itt de supabrolly...
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

24-06-2013 21:22

Op de engelse fora ben ik overigens nog wel eens de wychwood d-ploy tegen gekomen, maar in nederland heb ik die nog nooit gezien. Ziet er wel interessant uit, beetje titan/trakker tempest achtig:

Afbeelding
Dirk Cuyx
Berichten: 2
Lid geworden op: 07-03-2011 09:30

10-01-2014 21:24

Heeft er iemand ervaring met de Elite ZIP brolly system... ik zit met ongeveer hetzelfde dilemma...?
Plaats reactie