Set van 3 draadloze NGT Camo beetmelders + ontvanger (200m)


Plaats reactie
Patrick Bakker
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-04-2013 16:09

10-05-2013 09:22

Beste medevissers,

Op het moment vis ik met kleine fox micron m piepers, nou wil ik graag een sounderbox en vind deze aanbieding bij visdeal er weer gelikt uit zien!

Wat vinden jullie van deze deal?, + en - punten van ngt?

http://visdeal.nl/nl/deals/set-van-3-dr ... batterijen

Mvg Patrick Bakker
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

10-05-2013 10:10

Ik heb de aanbieding net gezien in mijn mail. Ik ken dat merk alleen via Visdeal, die verkoopt dit merk al een tijdje.
Meestal is het een setje van een fabrikant waar een andere verkoper (hier: visdeal) zijn stickertje op zet en verkoopt
"onder eigen naam".

Ik heb begrepen dat veel zo niet de meeste merken hieraan doen, ze fabriceren niet altijd alles "zelf", soms kopen ze "merken" in en zetten hun naam eronder. Maar om te zeggen: ik ken het, nee, is wel interessant, is waterdicht, met optionele hangers erbij, waar de prijs niet van bekend is.

Ze verkopen bij Visdeal regelmatig een uiversele draadloze sounderbox bestaande uit zender en ontvanger, werkt goed, heb er vorige maand 1 gekocht, van NGT. Ook op die mini foxjes (heb ik ook) en op andere merken.
Gebruikersavatar
Jerome berken
Berichten: 673
Lid geworden op: 12-03-2013 15:39

10-05-2013 11:11

Frenk de Gruiter schreef:met optionele hangers erbij, waar de prijs niet van bekend is.


Set van 3 draadloze NGT Camo beetmelders + ontvanger (200m) + gratis batterijen = €69
Set van 3 draadloze NGT Camo beetmelders + ontvanger (200m) + set van 3 hangers/swingers in box + gratis batterijen= €99

Ik heb geen idee of dit goede piepers zijn maar heb nog geen slechte ervaringen met het merk NGT bij visdeal.nl tot nog toe.
Shimano Tribal XT-A \ Shimano 8000D eu
Gebruikersavatar
Daan Titalepta
Berichten: 308
Lid geworden op: 22-03-2013 20:05
Locatie: Bennekom

10-05-2013 12:27

Ik ken de piepers zelf niet. Maar ik vind ze verdacht veel lijken op van die piepers voor beginners die ze voor nog geen 10tje verkopen... Dit lijkt overigens ook veel op een setje waarvan ik wel eens op Youtube een engels reclame filmpje heb gezien (leek een beetje op teleshopping ofzo), maar dan voor rond de 30 pond als ik het me goed herinner. Dit was ook niet echt beste kwaliteit...
Ze zien er nogal plastic uit, en dus breekbaar. Ik heb zelf de NGT stalker (9 ft) hengels gekocht, daar ben ik wel erg blij mee.

Maar zoals Frenk ook al zei, volgensmij verkopen ze veel opgekochte spullen onder eigen naam, dus daar kan je ook niet echt kwaliteit over bepalen.
Ik zou zeggen ik koop ze niet, of je moet echt opzoek zijn naar een simpel setje, wat niet al te goede kwaliteit hoeft te zijn.
Maar mocht ik fout zitten, dan hoor ik het graag!
"Judge not, before you judge yourself" - Bob Marley
Gebruikersavatar
Jerome berken
Berichten: 673
Lid geworden op: 12-03-2013 15:39

10-05-2013 13:17

Daan Titalepta schreef:Maar zoals Frenk ook al zei, volgensmij verkopen ze veel opgekochte spullen onder eigen naam, dus daar kan je ook niet echt kwaliteit over bepalen.
Ik zou zeggen ik koop ze niet, of je moet echt opzoek zijn naar een simpel setje, wat niet al te goede kwaliteit hoeft te zijn.
Maar mocht ik fout zitten, dan hoor ik het graag!

Eigenschappen:

•NGT
•Kleur: Camo
•3 beetmelders
•1 ontvanger
•3 x Twin Pack Duracell Alkaline LRV08 (12v) Battery
•1 × 4pack Sony AAA
•Laag stroomgebruik
•Lichtgewicht
•Volume en toonregelaar
•Nagloei Led
•Goede kwaliteit•Waterdicht
•Strak design
•Led’s in: rood, blauw, groen en geel
•Geleverd in luxe koffer
•Bereik tot 200 meter

staat gewoon bij de eigenschappen dat het goede kwaliteit is hoor! :P :P :P
Shimano Tribal XT-A \ Shimano 8000D eu
Gebruikersavatar
Christian Litjes
Berichten: 214
Lid geworden op: 10-03-2011 17:49

10-05-2013 13:27

NGT is een chinees merk. Als je op alibaba of ebay kijkt kom je het ook tegen. Ze verkopen in grote partijen. Ik en een maat hebben eens gekeken of we zelf ook niet deze spullen op kunnen kopen. Helaas gaat het om grote bedragen. Je moet in partijen van rond de 500-1000 afnemen. Dat loopt aardig in de papieren.

Maar ik zeg niet dat het slecht is. Heb geen enkele ervaring met deze piepers maar wel met andere dingen van NGT zoals pva, lood en een maat van me heeft er een hengel van. Allemaal prima spul.
Gebruikersavatar
Daan Titalepta
Berichten: 308
Lid geworden op: 22-03-2013 20:05
Locatie: Bennekom

10-05-2013 13:40

Jerome berken schreef:staat gewoon bij de eigenschappen dat het goede kwaliteit is hoor! :P :P :P


Als het écht zulke goede kwaliteit zou zijn, dan zouden er ook wel dure reclame video's gemaakt zijn :P , en 'echte' vissers die er
via FB enz. reclame voor maken. Niks voor mij zulke piepers, maar misschien voor andere mensen wel. :wink:
"Judge not, before you judge yourself" - Bob Marley
Patrick Bakker
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-04-2013 16:09

10-05-2013 20:21

Okee okee,

bedankt voor de reacties, zit er toch nog over te twijfelen maar persoonlijk denk ik dat je voor dat geld er een paar jullie leuk plezier van kan hebben! en ik kan mijn fox piepers altijd achter de hand houden voor reserve!

mvg patrick bakker

Als iemand wel slechte ervaring heeft vermeld het gerust!
mitch stand
Berichten: 99
Lid geworden op: 30-07-2011 19:41

16-05-2013 09:33

Ik zou het toch niet doen, ik denk dat je er een beetje op achteruit gaat. Wat ik zou doen is gewoon en sounderbox kopen bij henkkoster: http://www.henkkoster.nl/epages/61932441.mobile/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61932441/Products/CEI061 hij is nu uitverkocht maar ik denk dat hij binnenkort wel weer op voorraad zal komen. Anders even een mailtje sturen. Nu 20 euro, normaal 80 of 90 euro. Op visdeal is er 2x al een universele sounderbox langsgekomen voor een euro of 40. Hij werkt wel, maar op elke piep geeft hij 1 lange piep door. Dus als je heel snel wakker word en vaak loze piepjes krijgt is dat misschien niks voor jou maar voor mij werkt het prima. Als je toch een heel nieuw setje wil aanschaffen kijk even op markerworld. Daar hebben ze goeie setjes voor een mooie prijs. Er staat genoeg info over die setjes op dit forum. Gebruik maar de zoekfunctie.
Succes!
Vangsten van 2013:
Schub: 13 :)
Spiegel: 1 :)
Brasem: 0 :)
Roofvis: 0 :(
Pr 2013: 21 pond
pr 2012: 28 pond
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

16-05-2013 14:23

@mitch,

die sounderbox die jij laat zien is met een draadje.. deze heb ik zelf ook gehad en je kan wel 20meter snoer nemen maar het is niet draadloos.

@patrick:

houdt je melders aan en kijk eens op marktplaats naar een txr set van fox..
zelf heb ik de eos microns en wou ook draadloos, maar niet met een dongle.. heb dus een txr set gekocht voor 160 euro op marktplaats en wil momenteel niks anders meer.

Ben wel aan het sparen voor att's dus mocht je mijn txr set willen mag je hem wel over nemen hoor ;)

succes.

linkje :
http://www.marktplaats.nl/a/watersport- ... ousPage=lr
Oja joh!!!
Plaats reactie