Momenteel maak ik veel gebruik van de Fox eclipse 2 man en de JRC Brolly.
De Fox is gewoon te groot voor mij alleen en brengt ook aardig wat gewicht met zich mee.
De Jrc brolly is voor de sessie,s ideaal alleen niet onder alle weersomstandigheden ideaal.
Nu heb ik al een tijdje wat informatie opgezocht op verschillende forums en internetsite,s over een geschikte tent of stevige brolly. Ik ben op zoek of iemand van jullie misschien ervaring heeft met de TRAKKER TEMPEST en de KEVIN NASH TITAN AS BROLLY. In mijn ogen lijkt de tent van Kevin Nash mij het beste maar ben benieuwd naar wat gebruikers ervaring of dat iemand een andere aanrader voor me heeft!

Uploaded with ImageShack.us

De bedoeling voor de aanschaf van een andere tent is voor mij redelijk simpel om zo weinig mogelijk materiaal mee te slepen maar toch snel heen en weer kan verkassen naar andere stekken. Daarnaast moet de tent dus wel van goede kwaliteit zijn en de weersomstandigheden goed kunnen opvangen. Bij harde wind moet de tent als een huis staan en ook makkelijk op te zetten zijn zonder al te veel rompslomp met stokken etc.......
Mocht iemand iets met mij willen delen dan hoor ik het graag!
gr