Prologic Polyphonic WUSB VTSW set


Plaats reactie
Hugo Lammers
Berichten: 499
Lid geworden op: 31-05-2012 16:05
Locatie: Onder de burg

26-04-2013 09:48

Uit het niets hebben mijn beetmelders de strijd tegen het piepen verloren. Hierdoor moet ik op zoek naar een nieuwe beetmelder site.

Ik heb de prologic polyphonic WUSB VTSW set voor iets meer dan 100 euro gevonden. Wat vinden jullie van deze set en prijs ?

Heb je evt een goed alternatief laat het me dan ook weten !

Mvg Hugo
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
patrick roselaar
Berichten: 66
Lid geworden op: 27-07-2010 22:55

26-04-2013 10:55

De Wusb is waardeloos. Ik heb ze ook gehad en wist niet hoe snel ik ze weer weg moest doen. De ontvanger is erg traag, er zit een paar seconden vertraging tuusen de pieper en ontvanger. Het instellen van het geluid bleef niet opgeslagen. Als er een run was piepte de pieper/ontvanger slecht 2 a 3 keer. Dan kan je haast nog beter een x2 set halen :P. Kijk is op markerworld oid, daar staan leuke setjes op. Ik heb trouwens zelf geen ervaring met die piepers.

grtz
Hugo Lammers
Berichten: 499
Lid geworden op: 31-05-2012 16:05
Locatie: Onder de burg

26-04-2013 11:23

Patrick,

Bedankt voor je reactie. Ik ga verder zoeken !
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
Gebruikersavatar
Daan Titalepta
Berichten: 308
Lid geworden op: 22-03-2013 20:05
Locatie: Bennekom

26-04-2013 11:50

Yep, koop die WUSB zeker niet. Zonder sounderbox heeft de pieper zelf een belabberd slecht en zacht geluid.
En mét de sounderbox zit er een vertraging van enkele seconden (waar dat bij de gemiddelde pieper max. een halve seconde is).

Helemaal eens met Patrick dus ;)
"Judge not, before you judge yourself" - Bob Marley
Hugo Lammers
Berichten: 499
Lid geworden op: 31-05-2012 16:05
Locatie: Onder de burg

26-04-2013 11:52

Top dankje.

Alternatieven die ik kan aanschaffen?
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
Gebruikersavatar
Daan Titalepta
Berichten: 308
Lid geworden op: 22-03-2013 20:05
Locatie: Bennekom

26-04-2013 12:01

Tsja, zoiezo (echte) kwaliteit in die prijsklasse word wel lastig natuurlijk.
Maar op marktplaats vind je nog wel wat setjes van vb. Delkim (oudere versie) voor rond de 200 euro.

Maar mocht je het echt nieuw willen, dan durf ik niet een zekere uitspraak te doen. Want voor die prijsklasses
weet je het nooit zeker.
Maar een maatje van mij heeft nu voor een jaar de Prologic Senzora 3+1, misschien dat dat
wat voor je is? Ze doen het in iedergeval beter dan de WUSB's gewoon heldere piepen en prima connectie met sounderbox.
Ze zien er alleen (vind ik) totaal niet uit, maar ja dat moet je zelf maar uitzoeken :P Maar nogmaals, ik durft niet zeker te zeggen,
hoelang deze het dan vol gaan houden, en ook met regen/water weet ik niet precies hoe ze het er van af brengen.

Groet, Daan
"Judge not, before you judge yourself" - Bob Marley
Plaats reactie