beetmelderset


Plaats reactie
Patrick Beek
Berichten: 9
Lid geworden op: 27-01-2013 00:55

02-04-2013 20:22

Hallo,
ik heb sinds 1,5 jaar de Delkim STD, ik ben er niet tevreden over zoals ik had gedacht. ik twijfel er nu ook over om ze te verkopen en een nieuwe set te kopen. ik heb ongeveer €200,- beschikbaar en wil minimaal 2 piepers en evt een sounderbox erbij. heeft er iemand een tip voor een goede set of iets?

mvg Patrick Beek
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

03-04-2013 15:14

Patrick Beek schreef:Hallo,
ik heb sinds 1,5 jaar de Delkim STD, ik ben er niet tevreden over zoals ik had gedacht. ik twijfel er nu ook over om ze te verkopen en een nieuwe set te kopen. ik heb ongeveer €200,- beschikbaar en wil minimaal 2 piepers en evt een sounderbox erbij. heeft er iemand een tip voor een goede set of iets?

mvg Patrick Beek

Beste,
De beste zijn nog steeds de delkims,had je de std's nieuw aangekocht?;als er met gevlochten draad mee gevist is door de vorige eigenaar kan dit voor veeeeel problemen zorgen,wat scheelt eraan,ik heb er om en bij de 20jaar mee gevist,heb mij vorig jaar een nieuwe set van drie Delkim txi met ontvanger,nitelites,duocard aangekocht.
Heb nog nooit problemen met gehad,mijn vismaat heeft de nieuwe van optonic met ontvanger,deze zijn ook betrouwbaar,dit zijn trouwens de uitvinders van de biepers,ze worden ook in een opbergkoffer geleverd.
Mvg Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Patrick Beek
Berichten: 9
Lid geworden op: 27-01-2013 00:55

03-04-2013 16:15

welke set heeft hij dan precies? de piepers zelf bevallen me goed maar heb het liefst een draadloze sounderbox wat ik nu niet heb. heb er nu een met kabel namelijk.

mvg
Gebruikersavatar
m.ledeuil
Berichten: 48
Lid geworden op: 10-02-2002 01:00
Locatie: Dorst
Contacteer:

03-04-2013 16:17

Patrick,

Wil je iets goeds, betrouwbaars en voor het leven, kijk naar CarpSounders. Ik heb zelf de CSF1 al een aantal jaren, nooit problemen mee gehad en ze hebben echt al heel wat te verduren gehad. Hiervoor heb ik een aantal Fox Microns gehad, 2de generatie, dat is niet zo goed afgelopen...

vr. gr. Marc
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

03-04-2013 17:10

Patrick Beek schreef:welke set heeft hij dan precies? de piepers zelf bevallen me goed maar heb het liefst een draadloze sounderbox wat ik nu niet heb. heb er nu een met kabel namelijk.

mvg

Beste,
je kan op je std ook een rx2000 inpluggen&opklikken en een rx2000 sounderbox van delkim gebruiken,zijn in de winkel als op tweedehands verkrijgbaar,hij heeft de optonics g2 bij Hareco aangekocht voor zo'n 175,-euro.
Past mooi binnen je budget!
Mvg Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Plaats reactie