zelfgemaakte voerboot voor nog geen 50 euro!!


Gebruikersavatar
Patrick Pasie
Berichten: 26
Lid geworden op: 27-01-2006 15:37
Locatie: Deventer

24-03-2013 15:33

Super leuk idee ! Het is natuurlijk niet heel erg moeilijk iemand af te branden.

Maar soms lijkt het nog moeilijker om iemand een goed advies te geven, goed bezig man..

Ben zeer benieuwd, zelf ook erg creatief en handig dus wie weet ;)

Daarnaast ben ik benieuwd naar het mechanische gedeelte... Als je de basis goed hebt kan er daarna heel wat moois uitkomen !

Om vervolgens je basis wederom toe te passen, en dan meer te gaan werken aan de body..

Ik zeg, keep up the good work.. En houd ons all geïnteresseerden op de hoogte.

Misschien legt die er wel straks octrooi op, en kunnen de mensen die in het begin negatief waren de volle pond betalen voor zijn bootjes...

De rest mag een ieder ander bedenken.

AMEN.
Fouten maken menselijk,leer je weer van.... maar 1 keer is genoeg om er keihard van te leren.
Gebruikersavatar
Bram Jansen
Berichten: 30
Lid geworden op: 16-12-2012 21:04
Locatie: Munstergeleen

24-03-2013 20:14

Ja het bereik van de propellor is helaas maar +\- 30 meter. Maar er zijn helicopter propellors die een bereik van over de 150 meter hebben!
Carpgroup MG
2013: 5 karpers, 1 brasem, 0 snoek.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

24-03-2013 20:33

Deze kerel is echt top! Gewoon met zo'n budget zelf iets in elkaar zetten en het doet het nog ook :D Dat het bootje waarschijnlijk niet super functioneerd met veel wind etc is te verwachten, maar wie weet heeft hij voor zichzelf de oplossing op kleine watertjes. Natuurlijk kun je geen baitliner verwachten voor dat geld maar top dat je het in elkaar hebt gezet Bram. Ga zo door 8)
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
Bram Jansen
Berichten: 30
Lid geworden op: 16-12-2012 21:04
Locatie: Munstergeleen

24-03-2013 20:43

James warner schreef:Deze kerel is echt top! Gewoon met zo'n budget zelf iets in elkaar zetten en het doet het nog ook :D Dat het bootje waarschijnlijk niet super functioneerd met veel wind etc is te verwachten, maar wie weet heeft hij voor zichzelf de oplossing op kleine watertjes. Natuurlijk kun je geen baitliner verwachten voor dat geld maar top dat je het in elkaar hebt gezet Bram. Ga zo door 8)

Hartelijk bedankt
Carpgroup MG
2013: 5 karpers, 1 brasem, 0 snoek.
Gebruikersavatar
Bram Jansen
Berichten: 30
Lid geworden op: 16-12-2012 21:04
Locatie: Munstergeleen

24-03-2013 23:09

voor de mensen die er interesse in hebben. hier is het bouwplan dat ik beloofd had:

https://mega.co.nz/#!J8YFjKjB!Z9dvkD2AA-iK8PDKUcw2mEsKk1t-dCaswIFvDhviOyU

ga je zelf een boot bouwen via deze manier? laat hier een foto achter dat zou leuk zijn!
Carpgroup MG
2013: 5 karpers, 1 brasem, 0 snoek.
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

25-03-2013 00:43

Ik ben bekend met dat soort helicoptertjes en die gaan niet heel lang mee. De accu/batterij is zo gigantisch klein, er kan met het standaard helicoptertje een minuut of 5-10 gevlogen worden.
Ben bang dat je dit een aantal keer kan gebruiken en dat het dan in de grijze bak eindigt.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het een heel grappig idee vind. Ik heb al heel vaak zelfgemaakte voerboten voorbij zien kopen maar die werden allemaal aangedreven door een propeller, dit is toch wat anders en dat maakt het grappig.
Tight Lines !
Gebruikersavatar
Bram Jansen
Berichten: 30
Lid geworden op: 16-12-2012 21:04
Locatie: Munstergeleen

25-03-2013 12:17

Dion van der Does schreef:Ik ben bekend met dat soort helicoptertjes en die gaan niet heel lang mee. De accu/batterij is zo gigantisch klein, er kan met het standaard helicoptertje een minuut of 5-10 gevlogen worden.
Ben bang dat je dit een aantal keer kan gebruiken en dat het dan in de grijze bak eindigt.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het een heel grappig idee vind. Ik heb al heel vaak zelfgemaakte voerboten voorbij zien kopen maar die werden allemaal aangedreven door een propeller, dit is toch wat anders en dat maakt het grappig.

beste dion,
ik heb totaal geen last van de kwaliteit van de helicopter, de accu gaat vol opgeladen 20 minuten mee?
en als de accu leeg zou raken heb ik een kleine draadloze Duracell usb oplader bij me. geen problemen mee?
Carpgroup MG
2013: 5 karpers, 1 brasem, 0 snoek.
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

25-03-2013 12:42

Dat klopt maar de batterijduur gaat hard achteruit nadat je hem een aantal keer heb volgeladen.
Tight Lines !
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-03-2013 04:33

En ga je die prop (rotor/wieken/windmolens) nog beveiligen met gaas, of heb je graag snelle runs :wink:
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Danny Stelten
Berichten: 187
Lid geworden op: 29-04-2012 22:16

08-04-2013 14:28

michael willem schreef:
:o en toen was er iemand stil?? Whaha ,wat een vertrouwen heb jij in de mede mens (faillll):lol: :lol:


haha, nou ik moet zeggen dat ik niet veel actief ben laatste tijd. Anders had ik eerder gereageerd en had ik TS zeker mn respect gegeven. Had het zeker niet verwacht, en erg netjes dat hij alsnog over de brug komt met materiaal.

Dit wil niet zeggen dat ik geen vertrouwen heb in de medemens hoor, integendeel! :) Alleen ben ik voorstander van duidelijke forumposts, en daar hoort ook materiaal bij bij zulke posts. Wat is anders de meerwaarde van een post? Iedereen kan wat roepen met de anonimiteit van internet. Wat jammer genoeg maar al te vaak voor komt.

Maar goed, TS erg nice gedaan hoor! Erg mooi dat ik terug moet komen van mijn eerdere standpunt! :) Respect!
Gebruikersavatar
Jerome berken
Berichten: 673
Lid geworden op: 12-03-2013 15:39

18-04-2013 11:21

hahaha geweldig gedaan man! respect! en kom op dit is misschien wel een prototype en er zou waarschijnlijk nog heel veel aan verbeterd kunnen worden.. Maar ga zo door man! 8)
Shimano Tribal XT-A \ Shimano 8000D eu