Ander merk PVA voor Fox rapid load system


Plaats reactie
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

26-02-2013 12:14

Beste allemaal,

Een paar seizoenen achter elkaar heb ik met pva sticks gevist maar vorig jaar eens de overstap naar zakken gedaan omdat Fox met zo'n handig tooltje uit kwam. Werkt perfect, alleen de prijs voor de losse zakken vind ik iets wat hoog. Bij bijvoorbeeld Markerworld kun je in bulk zakken kopen wat stukken mooier geprijst is. Alleen dan rest mij nog de vraag; Zijn pva zakken van andere merken sterk genoeg om de druk van het Fox tooltje te handellen? En dan in het speciaal Markerworld zijn zakken? Ook ben ik benieuwd of iemand al ervaring heeft met het gebruik van een ander merk zakjes en of het goed bevalt en welke maat het beste past op het fox ding, want de exacte maat zoals die van fox is niet te vinden helaas.

Bij voorbaat dank :D
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
Erwin Krijgsman
Berichten: 575
Lid geworden op: 20-02-2008 23:24
Locatie: Capelle ad IJssel
Contacteer:

26-02-2013 16:03

Mijn zak(ken) zijn sterk genoeg hoor.... :)

Mvg Erwin :wink:
http://markerworld.nl/ Your Carp Tackle Store
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

26-02-2013 19:43

Ik heb de large uitvoering tooltje met zakken van 75x175 mm. Op de tool past ook 85 breedte en dan is de tool flink dichtgeknepen dus een grotere zak lukt dan ook nog wel. Dus heb 2 verschillende zakken bij je besteld van 80 en 100 breedte. Ben benieuwd en als ze sterk genoeg zijn is het de helft goedkoper dan Fox. Zal ze eens flink gaan testen.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Semmy Dex
Berichten: 42
Lid geworden op: 08-02-2011 15:40

08-06-2014 11:26

Ik koop mijn pva zakken bij de pva-bag-man. Zijn van goede kwaliteit en lossen goed op. Voor mij geen dure bags meer....
http://link.marktplaats.nl/817242502
Gr
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

09-06-2014 13:03

Wat ik me bij zo'n lage prijs afvraag is of ze wel stevig genoeg zijn. Die pva tools van avid of fox zetten toch wat druk op de zakken. Die van markerworld scheurden totaal niet, maar die van fox daarentegen wel. En die kosten wat ;-)

Ben benieuwd wat de zakken van de pva man doen.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Semmy Dex
Berichten: 42
Lid geworden op: 08-02-2011 15:40

09-06-2014 22:28

James warner schreef:Wat ik me bij zo'n lage prijs afvraag is of ze wel stevig genoeg zijn. Die pva tools van avid of fox zetten toch wat druk op de zakken. Die van markerworld scheurden totaal niet, maar die van fox daarentegen wel. En die kosten wat ;-)

Ben benieuwd wat de zakken van de pva man doen.


Klopt, de helft van het fox pva scheurt onder druk. De kwaliteit is ook niet altijd hetzelfde per partij zakjes van dezelfde afmeting.
Met de zakken van de pva-bag-man heb ik nog geen problemen gehad (ik gebruik ze pas van begin dit jaar).
De kleine zakken gebruik ik stick en lick of met pva-tape. De grote zakken knip ik, na vullen, in en knoop hem dicht met de geknipte uiteindes. Werkt super.
Gr
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

09-06-2014 23:39

Dan zou ik alleen grote zakken kopen, kosten hetzelfde toch ?
Plaats reactie