Shimano GTE 6000


Plaats reactie
Dave Gerritsen1
Berichten: 55
Lid geworden op: 07-06-2012 21:00

14-02-2013 11:44

hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar nieuwe molens. Aangezien mijn budget niet al te groot is zit ik aan 2de hands shimano GTE 6000 te denken.
Zijn er mensen met ervaring rondom deze molens en is deze molen een wijze keuze?
Wat zijn deze molens in gemiddelde staat nog waard?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gebruikersavatar
Jason Spiers
Berichten: 78
Lid geworden op: 12-11-2004 19:36
Locatie: nijlen

14-02-2013 13:05

Dave,

Ik heb zelf deze molens al zeker 10j in mijn bezit, hebben altijd goed dienst gedaan maar onlangs heb ik een setje medium baitrunner xta longcast's aangeschaft. Niet omdat de molens niet meer voldeden maar gewoon om eens een keer iets 'nieuws' te hebben. Wat ik hiermee bedoel is dat die molens niet stuk te krijgen zijn en na jaren hard werken nog steeds hun job doen! Wat ik wel moet zeggen is dat de slip niet zo soepel loopt zoals mijn nieuwe molens, maar ja wat wil je na al die jaren en oudere technologie... :wink:
Ik gebruik ze nu op mijn markerhengel en om te pennen...

In ieder geval goed spul en daar zal je zeker geen spijt van hebben, ik heb ze destijds voor 125eur per stuk gekocht denk ik, 2de hands zou ik voor een 50eur gaan voor een setje ofzo?

grtjs Jase
Patric Schipper
Berichten: 318
Lid geworden op: 13-12-2011 10:37
Locatie: Groningen

14-02-2013 13:26

Jason Spiers schreef:Dave,

Ik heb zelf deze molens al zeker 10j in mijn bezit, hebben altijd goed dienst gedaan maar onlangs heb ik een setje medium baitrunner xta longcast's aangeschaft. Niet omdat de molens niet meer voldeden maar gewoon om eens een keer iets 'nieuws' te hebben. Wat ik hiermee bedoel is dat die molens niet stuk te krijgen zijn en na jaren hard werken nog steeds hun job doen! Wat ik wel moet zeggen is dat de slip niet zo soepel loopt zoals mijn nieuwe molens, maar ja wat wil je na al die jaren en oudere technologie... :wink:
Ik gebruik ze nu op mijn markerhengel en om te pennen...

In ieder geval goed spul en daar zal je zeker geen spijt van hebben, ik heb ze destijds voor 125eur per stuk gekocht denk ik, 2de hands zou ik voor een 50eur gaan voor een setje ofzo?

grtjs Jase


Mijn verhaal precies zelfde als hierboven!

Dat van de slip komt omdat me nieuwe XTA Medium de slip voorop heeft en de GTE achterop.
Dave Gerritsen1
Berichten: 55
Lid geworden op: 07-06-2012 21:00

14-02-2013 22:06

super, met zulke antwoorden kan ik wat!!!

Dave
Plaats reactie