Wat zouden jullie kiezen en waarom?
Wensen;
Licht
Snel inpakken en opzetten en makkelijk mee te nemen.
Veel ruimte.
Fox supa brolly of jrc sti 2 rib
- Philip Du Puy
Ik zou persoonlijk voor de STI gaan.
Een brolly die zich al wat jaren heeft bewezen, ik vis zelf met het kleinere broertje de defender brolly.
Het rib systeem maakt ze gewoon velen malen compacter dan een plu. Je hebt geen paraplu systeem
dat in je achterhoofd zit te prikken en houdt daar dus ook ruimte aan over.
Het opzetten en afbreken gaat natuurlijk wel iets langzamer dan bij een plu maar langer dan 2 min zul
je niet bezig zijn als je de handigheid eenmaal hebt. Ook biedt de STI mijn inziens wat meer opties.
- De overwrap is goedkoper dan die van de Supa
- Je kunt een zogenaamd mozzi front voor de STI kopen waardoor je perfect passend muggen gaas hebt.
Ik zeg STI!
Gr, Philip
Een brolly die zich al wat jaren heeft bewezen, ik vis zelf met het kleinere broertje de defender brolly.
Het rib systeem maakt ze gewoon velen malen compacter dan een plu. Je hebt geen paraplu systeem
dat in je achterhoofd zit te prikken en houdt daar dus ook ruimte aan over.
Het opzetten en afbreken gaat natuurlijk wel iets langzamer dan bij een plu maar langer dan 2 min zul
je niet bezig zijn als je de handigheid eenmaal hebt. Ook biedt de STI mijn inziens wat meer opties.
- De overwrap is goedkoper dan die van de Supa
- Je kunt een zogenaamd mozzi front voor de STI kopen waardoor je perfect passend muggen gaas hebt.
Ik zeg STI!
Gr, Philip
Brasemkoning!
pdupuy.wordpress.com
pdupuy.wordpress.com