swinger of hanger


Plaats reactie
justin vd heuvel
Berichten: 74
Lid geworden op: 11-01-2013 17:52
Locatie: Lelystad

11-01-2013 18:18

hallo allemaal

wat is makelijker in gebruik maar wat geeft nouw betere beetregistratie swingers of hanger

en heb je geen last van de windt bij hangers

mvg justin van den heuvel

ps en met wat vissen jullie swinger of hanger
mvg Justin van den heuvel :D

Vissen zijn het mooist als ze zwemmen niet als ze gemarteld worden
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

11-01-2013 18:45

Hallo justin .

Persoonlijk vind ik hangers beter omdat deze meer kanten op kan dan een swinger en zo betere registratie geeft .
Als je last van de wind hebt kun je de hanger verzwaren .

Qua gemak winnen ook hangers weer omdat ik deze onder mijn pieper laat zitten en zo in zn geheel opberg .

Mvg jeffrey

Ps. Kijk anders eens naar delkim nightlights die kun je zowel hanger als swinger vissen
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
peter de buyser
Berichten: 61
Lid geworden op: 07-08-2010 17:26

13-01-2013 16:41

justin vd heuvel schreef:hallo allemaal

wat is makelijker in gebruik maar wat geeft nouw betere beetregistratie swingers of hanger

en heb je geen last van de windt bij hangers

mvg justin van den heuvel

ps en met wat vissen jullie swinger of hanger

Heb quick release connector op mijn delkims' . Tussen horizontale bar van rodpod en connector heb ik adapter voor swingers en vlak onder delkims connector voor hanger. Dus normaal als ik met slakke lijn vis gebruik ik de hangers. Heb ik teveel last van zijwind dan gewoon swingers erop. In 5 sec omgeschakeld en alle opties open.
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

13-01-2013 16:54

Ik gebruik zelf hangers, om meerdere redenen:
* in mijn ogen iets betere registratie: een hanger kan een beetje meelopen met de lijn (ook al "klemt ie" op de lijn), een swinger kan zich klemmen en de lijn "vasthouden". Dit is mijn visie.
* is handiger mee te nemen, niet speciaal een opbergboxje nodig (het zoveelste doosje).
justin vd heuvel
Berichten: 74
Lid geworden op: 11-01-2013 17:52
Locatie: Lelystad

14-01-2013 10:12

oke bedankt voor de reacties

ik vis tegen woordig met de mk2 swingers van fox best handig schuif ze er zo af en ik zet ze op ze lichts en perfecte beetregistratie

mvg justin van den heuvel
mvg Justin van den heuvel :D

Vissen zijn het mooist als ze zwemmen niet als ze gemarteld worden
Plaats reactie