afmeting nash titan


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

30-12-2012 20:01

Hallo mensen, Ik vraag mij af of iemand mij kan vertellen wat de afmetingen zijn van een Nash titan 2012 (1man) in combinatie met een canopee.
Ik wil namelijk weten of er door gebruik van een (extreme overwrap) canopee 2 stretchers in kunnen.

Ik kan nergens de afmetingen van deze combi vinden namelijk.
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

01-01-2013 22:10

Ben er al uit met de extreme canopy creeer je 80cm extra ruimte voor je tent. Dus dan kunnen er 2 stretchers in de lengte in
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

02-01-2013 15:20

RAymond,

Laat ik nu die combinatie hebben. Hou er rekening mee dat de Titan zelf aan de voorkant iets smaller is dan de eigenlijke breedte van het tentje zelf. Het moet gaan maar ideaal lijkt het me niet.

Zou niet willen dat er twee Flatliners naast elkaar komen te staan.

HEt is ook nog eens achterlijk donker in die tent met Canopy. Wat ik voor in de winter een tweetal keren heb gedaan was het infill er gewoon in laten zitten en twee stormpalen met achtersteunkopjes als binnendeurpalen gebruiken.

Ik weet niet of ik die Canopy nog eens zou kopen. Drogen is een crime, best zwaar maar degelijk als de nete..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

02-01-2013 18:27

bedankt voor de info.

Het zal een enkele keer zijn dat er iemand mee gaat dus zal niet bijster vervelend zijn. En zal toch maar voor 1 nacht zijn meer niet.
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

06-01-2013 21:48

IS het dan niet wijzer om voor iets makkelijkers te kiezen? Een titan incl zeilen weegt al lood, met zo'n skin erbij is het nog gekker. Het is degelijk, dat is zeker. Maar voor 1 nachtje?

Mits je voldoende plek hebt dat ding te drogen (want aan de waterkant droogt dat ding bijster slecht, denk dankzij het dikke doek) zou hij aan te raden zijn. Zeker de tent op zichzelf is een prima stevig en ruime 1 persoons. Echter, het normale frontje erop laten bij het opruimen is uit den boze, dit is gewoonweg te dik om netjes op te rollen.

Je doet er geen miskoop aan, heb hem inmiddels denk wel 60-70 nachten gebruikt, en nog geen spoor van lekkage of gebreken. Of het moesten de zwanenhalsjes zijn, die vallen een beetje tegen

Als je dan toch voor de Titan gaat:

Test in de hengelsportzaak de stormpalen. De nieuwe lichting palen van NAsh kun je met gesloten clip met gemak indrukken waardoor je zowel de tent als de skin niet op spanning kunt opzetten. Schijt-irritant, dat kan ik je zeker zeggen.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Plaats reactie