Nash Sleeping system wide boy VS stetcher x? slaapzak x?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
H. te Hennepe
Berichten: 37
Lid geworden op: 17-02-2010 18:11

15-11-2012 17:54

Bezig met oriënteren voor een nieuwe stretcher en evt. slaapzak.
Op het moment ben ik in het bezit van een Jrc defender 3 stretcher met een big snooze slaapzak van trakker.

Nu mis ik af een toe wat breedte op de stretcher, aangezien ik nog wel eens wat draai in mijn slaap wordt k wel s half "verlamd" wakker door een verkeerde houding op de stretcher.
Slaapzak bevalt me prima alleen voor de echt koude nachten is een extra deken nodig.

Nu is mijn oog gevallen op de Nash wide boy sleeping system. (3leg) Lekker breed zacht materiaal, slaapzak al op de stretcher dus geen gedoe met opruimen. (carpcompany €405,00 2011)

Wat natuurlijk ook een optie is, is toch een losse stretcher + slaapzak. (bv fox flatliner €385,00 of wide boy €304,00) + (jrc 3dbox 5 season €149,00 of trakker peachskin bag €138,00)

Kosten van een goede stretcher + slaapzak zal bijna altijd meer zijn dan het sleeping system van Nash, nu ben ik benieuwd of jullie ervaring hebben met het sleeping system / andere stretcher + slaapzak (prijs?) en of jullie hier enige voordelen/nadelen van kunnen opnoemen om mijn keuze makkelijker te maken.

Stretcher en slaapzak die ik nu gebruik gebruik ik al bijna 4 jaar maar is onderhand aan vernieuwing toe. Ik geef liever iets meer centen uit aan iets waar ik bv makkelijk 6 tot 7 jaar mee voorruit kan dan dat ik minder uitgeef maar na 3 jaar weer aan iets nieuws toe ben.
Rob Trommelen
Berichten: 74
Lid geworden op: 26-06-2002 02:00
Locatie: Tilburg

17-11-2012 08:57

Beste H.
bij alle vlemmix/raven filialen is de Nash Wideboy nu in de aanbieding.
€ 269,99
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

17-11-2012 11:08

Ik heb zelf een maandje terug die Nash Indulgence Air-Lite SS4 Emperor (prijs was wat jij voor die wide boy heb gezien) gekocht en hem nu twee keer gebruikt, en ben er zeer mee in mijn nopjes hij ligt en slaapt heerlijk. Ik had hetzelfde probleem als jou, maar dan dat ik halve nachten wakker lag, en ook op het frame lag wanneer ik me omdraaide. En dat slaapsysteem is ook wel handig ritsen zijn goed en snel open bij een run. Ik heb dertig jaar mijn slaapzak nooit dicht geritst gehad, maar nu voor het eerst wel.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
H. te Hennepe
Berichten: 37
Lid geworden op: 17-02-2010 18:11

21-11-2012 14:57

Het is een Wide boy ss3 geworden!
1 nachtje gevist ondertussen en moet zeggen een top ding, tot nu toe. Ben benieuwd of als het straks echt koud wordt het matras vanaf de onderkant geen kou gaat doorlaten doordat de bodem van de stretcher van "gaas" is.

toevallig iemand bekent met het afsluiten hiervan? kreeg de tip om er bv een vuilniszak onder te leggen.
Plaats reactie