viper voerboot importeren..


Plaats reactie
paul huizing
Berichten: 51
Lid geworden op: 08-05-2008 17:43
Locatie: Aqua mkII

23-10-2012 16:16

Hallo,
Ik ga binnenkort naar engeland en sta haast op het punt een viper voerboot mee terug te nemen :D :D
Maar hoe zit het dan met de garantie?Zal hem wel gewoon moeten opsturen of kan het ook in groningen?
Ik schrok namelijk van het prijsverschil.er komt ook een fishfinder op maar dan de FC500.(www.viperfishing.co.uk)
iemand hier ervaring mee?
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

23-10-2012 18:27

Heb je al contact gehad met de zaak in engeland waar je hem wilt gaan halen? En al met de nederlandse verdeler van de viper boten? Neem toch aan dat deze je dit haarfijn kunnen vertellen hoe het zit.....
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

24-10-2012 09:05

Ik kan je zeggen dat een maat van me dit heeft gedaan en alleen maar ellende heeft gehad..

de boot van hem was zo en zo al niet echt een fijne boot en eenmaal een kapotte motor in de garantie tijd was de trigger voor veel ellende..

er werd gezegd dat je hem hier in nederland kon laten repareren bij elke viswinkel die vipers verkoopt, nou dat was dus niet zo.
Ook hun moesten hem opsturen naar de fabriek, maar wel via de winkel in engeland, waardoor het dus nog langer duurde voor de boot terug kwam.
Eenmaal terug na 4 weken, bleek er niks aan gedaan te zijn en deed de boot het nog niet.

reden was dat de winkelier in england niet wist wat hij er mee moest doen, omdat de winkelier in nederland niet had aangegeven wat er fout was hij had hem zo op gestuurd.
een belletje om te vragen wat er aan mankeerde was genoeg geweest maar nee dus.

daarna is de boot rechtstreek naar de fabriek gegaan vanuit het adres van die maat van me..
en een dikke 2 maanden en vele telefoontjes later kwam de boot terug en zat er een nieuw motortje in, maar helaas was dit motortje niet in orde dus weer terug.
en wat denk je ze hadden hem uit eindelijke gereapeerd maar wel weer 2 maanden de boot kwijt en ineens een rekening voor de reparatie kosten omdat de boot uit de garantie was net 2 maanden..

ik zeg dus NIET DOEN!!

maar andere zullen misschien wel zeggen doen, maar denk meld het je toch even ;)

succes.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Willem de Bruin
Berichten: 286
Lid geworden op: 12-09-2010 23:23
Locatie: Schloss Ehmanns

26-10-2012 17:13

Hallo Paul,
Ik heb zelf een Viper X range gehad uit Engeland, en was er best tevreden mee.
Heb hem weg gedaan omdat ik hem toch te groot en lomp vond.
Maar ik kijk wel eens in Engelse tijdschriften en vindt de prijs behoorlijk tegenvallen als je het
Engelse pond omrekent voor de euro.
1 pond sterling is ong. 1,25 euro
Waar je ook rekening mee moet houden is dat er op de lader een Engelse stekker zit.
Tenminste dat had ik wel op beide laders, nu kan je daar wel verloopjes voor kopen,
maar toch ;)
Mvg, Willem
Hoe ouder je wordt, hoe meer je op jezelf gaat lijken.
En neem het leven niet te serieus, je overleefd het toch niet ;)
paul huizing
Berichten: 51
Lid geworden op: 08-05-2008 17:43
Locatie: Aqua mkII

29-10-2012 13:36

Iedereen bedankt.heb toch maar besloten om 1 hier in Nederland te kopen.
Wordt volgend jaar maar toch....ga wel voor de storm waarschijnlijk....ideaal op grote wateren:-D
Maarja nog maar even goed over nadenken...
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

29-10-2012 15:22

dat is een slimme zet paul ;)

maar als je grote boten wil waarom kijk je niet voor die carpmaster xxl ;)

die kan je ongemonteerd of gemonteerd voor een heel leuk prijsje krijgen in duitsland.

succes.
Oja joh!!!
paul huizing
Berichten: 51
Lid geworden op: 08-05-2008 17:43
Locatie: Aqua mkII

02-11-2012 23:58

wat een gedonder om een keuze te maken....
Na dagen lopen denken en avonden lopen malen in mn kop...
Toch maar voor iets anders.volgend jaar in het bezit van een Navigator:-D :P :D
Dit vanwege de enorme goede reviews op heel veel sites...veel gelezen en overal aan gedacht.
Zodat ik voor mezelf een goede vergelijking kon maken.
Heb alles op papier gezet en alle +/- punten tegen elkaar opgewogen.
En de conclusie luid dus de navigator:D
Maar dan wel met special paint.Maarja nu denken wat...
iemand ideeen?ben al druk bezig met een ontwerp...:D
De frankrijk trip is weer geboekt dus we leven er weer naartoe!!!laat het voorjaar maar weer beginnen :wink:
Roy Koen
Berichten: 312
Lid geworden op: 28-01-2006 23:10
Locatie: Schiedam
Contacteer:

03-11-2012 11:07

Ik zou je telefoon nummer erop laten zetten en daarboven 50,- euro vindersloon, mocht die eens verdwijnen :wink:
Alle in's en out's van HSV Schiedam? https://twitter.com/hsvschiedam
-------------------------
http://hengelsport-schiedam.nl/
Plaats reactie