Delkim TXI PLUS 2x


Gebruikersavatar
kevin schopenhouer
Berichten: 312
Lid geworden op: 20-05-2008 22:04
Locatie: Breda

27-09-2012 13:11

Koop een setje oude delkims. Delkim STD.
Kwaliteit van delkim en verslijt je niet zomaar! Staan er geregeld op voor 45 per stuk. Die ontvanger hoevaak heb je die nou nodig?
Catch safetly
release the safest
Gebruikersavatar
gijs langenhuijsen
Berichten: 28
Lid geworden op: 25-09-2012 09:56
Locatie: Nuland

27-09-2012 15:57

De rest van matrialen heb ik al:

Hengels: Judge
Molens: Combat Freenunner
Rodpod: Fox Stalker Rodpod
Swinger: Fox Euro Swingers
Lijn: Pietvogel 35mm ( geen gevlochten lijn )


Vast bedankt !

Groeten gijs

je legt de nadruk op een set delkim's, maar als ik jou lijstje met de rest van je materialen bekijk dan mis ik nogal wat essentiële zaken zoals een landingnet en een onthaakmat, zou je dat niet beter eerst in orde brengen, in combinatie met wat goedkopere beetmelders, meedoen met de meute vertaalt zich niet altijd in meer vis plezier.[/quote]

Ja maar die heb ik gewoon 1 goed schepnet en onthaakmat maar ik dacht dat dat niet zo belangnrijk voor julie was !
Maar wel bedankt



Jongens dit is een jongen van 13 die een setje delkims wilt, wat jullie ook zeggen die delkims komen er toch wel.
Ik herken mezelf er wel een beetje in, want als ik mijn zinnen ergens op gezet heb, dan moet je wel met iets heeel moois komen wil je mij er vanaf lullen!

Ik vind natuurlijk wel dat jullie volkomen gelijk hebben. Maar ik denk dat jullie tegen dovemansoren praten.
Dus waarom door blijven gaan als die delkims er toch komen?

Mvg tino




Hele maal mee eens ! :wink: haah
Gebruikersavatar
kevin schopenhouer
Berichten: 312
Lid geworden op: 20-05-2008 22:04
Locatie: Breda

27-09-2012 16:13

Delkim STD... volgens mij lees je je posts niet eens ?
Catch safetly
release the safest
Gebruikersavatar
gijs langenhuijsen
Berichten: 28
Lid geworden op: 25-09-2012 09:56
Locatie: Nuland

27-09-2012 16:20

ik zal er nog even naar kijken maar ik ga denk ik toch voor delkim


Tino: Ben het helemaal met je eens hahah :)
Gebruikersavatar
tinodriessen84
Berichten: 727
Lid geworden op: 21-11-2011 18:49
Locatie: jrc contact 2 man bivvy

27-09-2012 16:22

STD is geen TXI. Hij zegt dat hij ze van zijn verjaardagsgeld kan halen, dus waarom een ouder type kopen als je het geld voor nieuwe (die hij blijkbaar heeeeeel graag wil hebben) straks in je achterzak heb?

Nogmaals, ik geef je gelijk. Maar ik snap wel hoe gijs denkt, en als hij zijn spullen voor mekaar heeft, wat maakt het dan uit wat hij koopt? Zijn geld, zijn keuze.

En natuurlijk kan hij beter nieuwe molens kopen, maar daar komt hij vanzelf achter als zijn molens straks aan alle kanten begint kraken tijdens een dril.

Mvg tino
Gebruikersavatar
kevin schopenhouer
Berichten: 312
Lid geworden op: 20-05-2008 22:04
Locatie: Breda

27-09-2012 21:33

Ja maar hij heeft er nog niet eens na gekeken. Delkim Std is ook een delkim gijs. Een iets ouder versie maar je verslijt ze echt niet! En als je een ontvanger nog te duur vind waarom dan niet een delkim plus desnoods. Je betaalt voor txi omdat deze een optie hebben om een draadloze ontvanger op aan te sluiten je moet je zelf afvragen heb je dit nodig? En verruim je blik eens dan een delkim txi want dit heb je waarschijnlijk alleen maar gehoord en wil je hetzelfde.
Tuurlijk wanneer de cente er zijn en je kan ze kopen, meteen doen. Maar als je ieder centje bij elkaar meot sprokkelen, dan zou ik voor gewoon een tweedehands set gaan zodat je nog mooi geld in je zak houdt voor andere mooie dingen.
Catch safetly
release the safest
Gideon Bolink
Berichten: 23
Lid geworden op: 20-07-2011 00:54

27-09-2012 21:39

michel Tja schreef:overigens ga ik volledig mee met Jeroen, een goede molen is de beste investering die je kan doen. en daarna een goede hengel.

een pieper doet piep.. enige wat wel prettig is is dat je deze kan aansluiten op een sounderbox ,geluid en gevoeligheid kan aanpassen, zakkers kan herkennen en dat ze (spat) waterdicht zijn.

voor de rest doen ze enkel piep....

piep.

Een goede boilienaald, dat is dé aankoop! Stel je voor dat hij breekt... Kun je helemaal geen aas aan je hair doen en vang je niets!
Molens draaien en halen enkel lijn binnen. En hengels, tja, die buigen...

Zo.



Veel plezier met je set Delkim TXI Plus, Gijs... :D
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

28-09-2012 08:33

Gideon Bolink schreef:Een goede boilienaald, dat is dé aankoop! Stel je voor dat hij breekt...


doe er dan gelijk 3 als je toch bezig bent...

PS,

Afbeelding


8) :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gideon Bolink
Berichten: 23
Lid geworden op: 20-07-2011 00:54

28-09-2012 11:32

Bèèèèhhhh :lol:
Gebruikersavatar
Bas Timmermans
Berichten: 604
Lid geworden op: 02-06-2011 11:16
Locatie: Stadskanaal

28-09-2012 21:11

Michel meesterlijk whahaha :lol: :lol: :lol: :lol:
The art of fishing..... Keep your wife at home!

Friends call met The Carp whisperer :lol:
paul huizing
Berichten: 51
Lid geworden op: 08-05-2008 17:43
Locatie: Aqua mkII

25-11-2012 23:33

Hmmm shoarma :D :D