JRC Radar dsi


Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

27-07-2013 17:19

Omdat die kut zijn?
Dan kan je imo beter ietsje meer uitgeven en voor de NXr gaan.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

27-07-2013 17:24

Kut?

Nah, goed, valt ook wel mee Daaf. HEb zelf gekozen voor 4 NTXr's plus ontvanger. Mocht ik niet al te veel geld te besteden hebben had ik toch een set RX'jes gekocht. Die Limited Editions die nu nog hier en daar te koop zijn werken prima, de eerste 'rechte letters' waren wat minder inderdaad..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

28-07-2013 04:06

Maatje van mij heeft zo'n LE rx set, die is al 2 keer terug geweest en het ziet er naar uit dat de ontvanger weer aan de batterijenslurp is. Ik heb ze zelf nog overwogen omdat het qua funtionaliteit natuurlijk prima piepers zijn voor een nette prijs, maar ik ben blij dat ik mezelf die ellende bespaard heb. Ik heb er sterk mijn twijfels bij of die LE nou wel beter is dan die eerste rechte letters serie, ik zie bij hem dezelfde problemen als bij die van mij toen, met als verschil dat die van mij het nog een 2-3 jaar zonder problemen gedaan hebben voor de ellende begon. Hij heeft trouwens ook dezelfde fout in het volume als je dat zacht draait.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

28-07-2013 10:36

Hmm,

Vreemd, want hier in de buurt vissen er een aantal ook mee en die hebben nergens last van. In dat geval is het denk wel raadzaam verder te kijken.

ff offtopic:

Doen die consultants bij Fox hun werk eigenlijk nog wel? Er zijn zoveel dingen die tegenzitten daar, dat ik me niet kan voorstellen dat er mensen tegengas geven.

4 uur brandduur voor de HALO hoofdlampjes, schofterig slecht. Had Jascha wel even in haar 'review' mogen zetten bijvoorbeeld..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

28-07-2013 10:41

Moeten zij maar laten testen. Uiteraard VOOR 1 en ander in productie gaat.

setje att s gescoord voor wenig. heb er nu 7 en 2 ontvangers. Kan er eens iets kapot.
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

28-07-2013 10:52

Daar ligt nou juist het probleem:

OF ze doen het niet

OF er wordt niks met bevindingen gedaan

OF men likt elkaars derriere en vindt alles goed

Pukka, excellent, brilliant..

Rubbish
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Martin Leenders
Berichten: 6
Lid geworden op: 26-07-2013 20:07
Locatie: Nijmegen

28-07-2013 21:54

Haha goed beschreven, klopt die hoofdlampen zijn ook bagger. Ik wilde die jrc set of prologic proberen omdat ik goede recenties heb gelezen voor een mooie prijs. Ik hoef overigens geen super ver bereik met ontvanger want zo ver ben ik nooit van mijn hengels vandaan. Als ze maar goed piepen en waterdicht zijn ben ik tevreden.
Daniels Benny
Berichten: 165
Lid geworden op: 27-06-2007 11:41

28-07-2013 23:39

Martin Leenders schreef:Haha goed beschreven, klopt die hoofdlampen zijn ook bagger. Ik wilde die jrc set of prologic proberen omdat ik goede recenties heb gelezen voor een mooie prijs. Ik hoef overigens geen super ver bereik met ontvanger want zo ver ben ik nooit van mijn hengels vandaan. Als ze maar goed piepen en waterdicht zijn ben ik tevreden.


Laat de JRC dsi dan maar liggen want deze zijn zeker NIET betrouwbaar en zeker NIET waterdicht!
Grtzz
Benny
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

29-07-2013 07:04

Dit jaar 8 aankopen gedaan boven eur 60. Hiervan zijn er 5 terug. OK krijg centjes terug. Maar dat wil ik helemaal niet ik wil goed spul en geen verziekte vissessie.

Eerlijk is eerlijk: fox steekt er nu positief bovenuit.

Stretcher kopen heb ik opgegeven, alleen maar laag slapers waarvan de poten 5 cm zijn te stellen. Mijn oude fox heb ik ge macgyverd. die gaat nog wel een jaartje mee.

Met die att s kom ik ook wel een jaar of 4 verder. Kijken hoe die radar dingen zich houden. Zien er wel goed en functioneel uit.
It's okay 2 pay
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

29-07-2013 07:50

Gelukkig denken Harry en Daan en ook Marc mee. Top zo n winkelier. Balen dat ik ze moet lastig vallen.

Mes snijdt echter aan 2 kanten: Ik hoorde er 1 in de winkel: Bij Klaas blijft het heel, dan moet het wel degelijk zijn. :P
It's okay 2 pay
twan van Putten
Berichten: 1
Lid geworden op: 02-08-2013 23:18

02-08-2013 23:27

Ik heb de piepers nu ruim een jaar en ben er nu een keer mee terug geweest een van de set maakte geen contact meer met de ontvanger.
Na een week Frankrijk heb ik met de pieper die ik nieuw mee kreeg weer het zelfde probleem en met nog een pieper het probleem dat de body open gaat staan.
dit is niet meer dicht te krijgen, het gedeelte wat je in je rodpod draait is totaal los na een run met de slip geheel los!!

Ik heb ze altijd in het koffertje zitten en ga uiterst zorgvuldig met mijn spullen om.
Met andere woorden zou ze nooit meer kopen!!
Daniels Benny
Berichten: 165
Lid geworden op: 27-06-2007 11:41

29-09-2013 16:40

De JRC radar dsi is oud nieuws en de vervanger noemt JRC radar ds3 ?

http://www.eu.purefishing.com/blogs/nl/ ... radar-ds3/

Tja,zijn ze waterdicht? zijn ze betrouwbaar? zijn ze perfect afgewerkt?
De JRC radar dsi alleszins NIET (jullie weten wel 2 van 4 defect na een paar dagen regen in Frankrijk!)en daar beweerden ze nochtands van wel,ik ben alleszins benieuwd naar betrouwbare reacties!
Gebruikersavatar
Arnoud Daalmeijer
Berichten: 52
Lid geworden op: 02-10-2009 19:36

02-10-2013 12:57

Geen enkel probleem tot nu toe met de DSI's. Heb ze nu bijna twee jaar en bevallen prima en geloof me, die hebben al in heel wat stortbuien gestaan.

Onlangs wel één 'piepert' teruggebracht vanwege het feit dat ik deze had doorgedraaid. Mijn stupiditeit was dat ik deze aan de waterkant openmaakte en het wieltje kwijtraakte + de rubbertjes. Vervolgens van de winkelier al te horen gekregen dat JRC die rubbertjes + het wieltje niet los kan leveren! Daar zakte mijn broek vanaf natuurlijk, als je overal propageert dat ze in Europa gemaakt worden. Uiteindelijk heb ik hem toch op laten sturen en ben ik deze ruim twee maanden kwijt geweest, maar het is uiteindelijk toch goed gekomen.

Voor de betrouwbaarheid en het gebruiksgemak raad ik hem wél aan, voor de service die geleverd wordt wanneer er een probleem optreedt NIET.
The only thing to fear, is running out of beer.
Houbrechts Andy
Berichten: 1
Lid geworden op: 09-07-2014 10:49

09-07-2014 10:52

Ik wil wel best commentaar geven
Qua uittesten kan ik nog niets zeggen want ik heb ze pas

Ik vind dat er wel wat meer schroeven mochten gebruikt worden
je moet oppassen met ze vast te schroeven op je bank sticks,bij te vast aan te draaien floepen ze inderdaad open.Dat vind ik al niet waaaw aan deze beetmelders
ook de schroefdraad is maar een beetje verlijmd.
ééns de beetmelder open is gedraad,sluiten ze minder goed,dat had makkelijk kunnen op gelossen zijn met een 2 a drietal kleine schroefjes!!
Robiin Drost
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-02-2011 17:43
Locatie: Veenendaal

15-07-2014 11:11

Ik heb in Februari de 3+1 set van de Radar DSI gekocht.

Zo op het eerste oog zien ze er goed uit. De eerste maanden geen problemen mee gehad.
Tijdens een dubbele run liep ik tegen de bankstick aan waar de verklikker op zat. Pats, daar ging de verklikker. het plastic aan de onderkant was gescheurd en de verklikker lag in 2 delen. Ik lees wel vaker dat de DSI'tjes aan de onderkant kapot gaan door het te vast draaien van je verklikker. Nu heb ik dus nog een 2+1 set. Dat gebeurde tijdens een lange sessie en heb geprobeerd de verklikker te maken door middel van secondelijm. aangezien ik met 3 hengels viste. Helaas doet íe het nu helemaal niet meer. :cry: Ook sluiten de voor en achterkant van 1 van mijn DSI niet goed aan. Ik ben bang dat er daardoor een keer vocht in terecht komt met alle gevolgen van dien.

Ook heb ik het gevoel dat de gevoeligheid niet goed te regelen is. Wanneer ik deze op minimaal zet heb je inderdaad een ongevoelige beetverklikker maar wanneer ik de gevoeligheid naar maximaal zet, moet er alsnog veel lijn doorheen gaan wil je een goede indicatie krijgen. Oftewel. De gevoeligheid werkt niet zo goed.

Ik ben ondertussen al aan het kijken voor een nieuwe set. Ik vertrouw die dingen voor geen meter.
Ik twijfel nog om contact op te nemen met de webshop waar ik ze heb gekocht, het mag toch niet zo zijn dat de ene verklikker niet goed op elkaar aansluit en de andere in 2 stukken valt als ik tegen de bankstick aan tik met mijn voet.

Wat zouden jullie doen?
Ga toch vissen, dan vang je nog eens wat!