vragen over voerboot. Baitcruiser xl


Plaats reactie
maus van brenkelen
Berichten: 1
Lid geworden op: 16-07-2012 18:47

16-07-2012 19:26

Ik ben op zoek naar een voerboot. Ik heb 600 euro te besteden. Ik heb mijn oog laten vallen op de baitcruiser xl of de skarp.
Ik zou graag jullie mening willen weten over deze boten. Graag een eerlijk antwoord.
Ook zou ik graag willen weten hoe deze boten bevallen en in de omgang zijn.

Alvast bedankt

Maurice
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

16-07-2012 20:07

Heb zelf de Skarp, ben er nog steeds erg blij mee en doet wat hij moet doen.

Er zitten twee voerluiken in de onderkant van de boot en een soort van trekhaakje achter de boot om je lijn uit te varen. Als je pva gebruikt kan je je montage evt. Van onderaf in de laadbak doen en dan droppen. Voordeel van de twee luiken is dat je je eerste voer kan dropen, dan je lijn en dan de tweede bak zodat het een beetje verspreid ligt.

Enige waar Je goed rekening mee moet houden is de klepjes open te schroeven als je de accus's oplaadt. Als je dit niet doet hopen de accu gassen na langdurig laden zich op in de boot en kan hij boem zeggen... De klepjes zijn met 4 schroefjes te openen.

Succes met je keuze!
Gebruikersavatar
maick frielinck
Berichten: 145
Lid geworden op: 16-10-2011 18:35

16-07-2012 20:36

ik hoor hele goede verhalen over de navigator boot van maverick, deze heeft ook 2 laadbakken net als de skarp. maar de maverick heeft geen printplaat, en dit heeft de skarp volgens mij wel, voor mij is geen printplaat een groot voordeel, een natte printplaat kun je namelijk weggooien. verder ben ik helemaal niet zo enthousiast over de skarp, een jongen die ik ken had hem na een paar weken al kapot.

mvg
vissen in 2012:
schub:20
spiegel: 3
graskarper: 1
brasem: 1
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

17-07-2012 21:51

Ik denk inderdaad dat een maverick ook een goede optie is voor dat geld.
Boot heeft zich jaren bewezen en heeft menig tevreden gebruikers
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Plaats reactie