Bivvy Kevin Nash Globetrotter


Plaats reactie
Gerard Hoogerkamp
Berichten: 24
Lid geworden op: 18-05-2003 02:00

08-07-2012 20:59

Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe bivvy te kopen. Heb mijn oog laten vallen op de Globetrotter van Kevin Nash. Heeft iemand ervaring met deze bivvy en weet iemand waar ik deze tent in het echt zou kunnen bekijken? Ben namelijk nog van de analoge generatie en koop niks voordat ik het niet gevoeld heb.

Groet,
Gerard
Mark Finden
Berichten: 51
Lid geworden op: 25-05-2010 08:55

09-07-2012 18:13

Ik ben laatst ook op tentenjacht geweest en mijn oog was ook gevallen op de globetrotter of doubletop extreme mk3.

Ik wilde eerst de globetrotter aangezien deze toch wel apart is. Ik heb info proberen te vinden op het net, maar helaas geen goede reviews. Daarna heb ik met Hareco gemaild en die adviseerde mij om de globetrotter niet te pakken..

De reden daarvan was dat je die tent bijna niet alleen opgezet krijgt en dus altijd met zijn tweeen moet zijn. Nash promoot hem ook niet meer werd mij verteld.

Uiteindelijk heb ik dus de doubletop mk3 genomen en moet zeggen dat deze jongen blij is :D

Als je deze tent in rustig tempo opzet staat hij in 10 minuten op. Er zijn genoeg mogelijkheden met deze tent kwa binnentent eruithalen.

Een maat van mij rend altijd door de tent heen als hij een run krijgt. Deze test heb ik ook gedaan met de nash en de rits schoot omhoog. De deur was nog heel :D

Hoop dat je hier wat aan hebt..

Grts
Plaats reactie