bivvy


Plaats reactie
Rinus Veldhuisen
Berichten: 10
Lid geworden op: 17-11-2005 19:04
Locatie: santpoort

19-06-2012 19:51

Beste boarders,

Ik zit te denken aan een tentje, waarmee ik met mijn zoon (18) een nachtje kan doorbrengen. Ik vis 1 per jaar een week een Frankrijk en af en toe een nachtje in Nederland. Met 5 keer zit ik aan de ruime kant. Op basis van website info kom ik tot de volgende opties:
proline ultra light 2 men
chub mk 2 cyfish 2 men
jc master force mk 4
Graag verneem ik gebruikerservaringen (positief en negatief). Tips over een type dat ik ten onrechte over het hoofd heb gezienduidelijk zijn ook welkom.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

20-06-2012 14:44

Rinus,

Ik heb al jaren een chub Cyfish MKII 2man, man wat een geweldige tent ..... voor 1 persoon.
Vanaf komend jaar moet er een kruizing rottweiler / Berner Senner mee, dus tijd voor een nieuwe ietwat ruimere tent, het gaat de Chub Vizor worden met extreem canope voor als dat blaf beest ook daadwerkelijk mee gaat. Ik 'tente' best wel vaak en in de 5 jaar dat ik hem heb heeft de chub mij nog nooit in de steek gelaten. Windkracht 10? Geen probleem zo stabiel als een huis. Moessons? Geen probleem. Tegenwoordig 'tent' ik een stuk minder, wordt met de dag luier :-). Tegenwoordig neem ik een plu (Ultimae Cheyenne) mee als ik regen verwacht en anders lig ik gewoon op mijn stretcher onder de sterrehemel.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

21-06-2012 19:15

Kijk een bij hareco op de site staan hele mooie tenten van elite voor een goede betaalbare prijs.

Ik heb hier 2 tenten een jrc sti 1 per deze is er ook 1in 2 pers mooie ruime tent en super water dicht en een trend 2 persoons.

Zoek je een 1 of 2 pers tent?

De trend is een leuke tent voor een paar nachjes zoals jij als zegt.Mooie tent met overwarp maar het grondzeil is bagger.

Zoals ik al zei kijk eens bij hareco op de site weet zeker dat je slaagt.Ik zie net dat je bij Harry al op de site heb gekeken want ik zie jc staan.

Harry staat achter zijn producten dus waarom geen jc.Kijk wel dat er een fatsoenlijk dik grondzeil bij zit daar heb je met een paar dagen regen alleen maar profeit van en dat hij goed aansluit in je tent zodat je geen water binnen krijgt.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
kerim lafta
Berichten: 60
Lid geworden op: 29-01-2012 17:55
Locatie: Horst

29-06-2012 16:06

zou eens naar de fox royale xxl kijken, ik heb de normale versie en ben er zeer tevreden over
hier een flimpje voor meer informatie over de xxl versie :http://www.youtube.com/watch?v=VrHb-AQ4EVg
Plaats reactie