Fox Black Label (Rodpod)


Plaats reactie
Danny Rosier
Berichten: 18
Lid geworden op: 20-09-2009 11:01

15-06-2012 14:38

Beste,

Begin dit jaar maart/april heb ik mezelf een kadotje gedaan.
ik heb de onderdelen gekocht van Fox black label oftewel 4: banksticks 2: buzzbarz en het tussenstuk.
Het tussen stuk is afgelopen weekend helaas gebroken (zie foto:).

Hoe is dit gebeurd:

De voorkant van de rodpod met daarin al de banksticks drukte ik de grond in, ik viste op een stek met een zachte ondergrond dus veel kracht was niet nodig.
Vervolgens drukte ik de achterkant de grond in, iets wat afgelopen maanden geen probleem was veroorzaakte nu een breuk.
Resultaat: kapotte tussen stuk (€159)

Aangezien ik veel spullen koop en meestal bij verschillende winkels ben ik terug gegaan naar de winkel waarvan ik dacht de aankoop volbracht te hebben.
Ze hebben hem opgestuurd naar een vertegenwoordiger van Fox en ik kreeg zonet een belletje dat het volgens deze meneer mij eigen schuld is en ik dus kan fluiten naar herstel.
Verbaast hang ik de telefoon op en neem contact op met een andere hengelsportzaak bij mij in de buurt.
Hij verteld mij dat dit een rare stunt is van de hengelsport zaak en dat Fox juist staat voor zijn goede service.
Echter kan deze hengelsportzaak niks voor mij doen aangezien ik hem daar niet heb gekocht en hij hem nooit eerder besteld heeft, dus dit gaat niet werken.

Eenmaal thuis bonnetje opgezocht en blijkt het HenkKoster te zijn in Delft, netjes naar hun gebeld of ik volgende week er even mee langs kan komen om hem te laten zien.
Hun zeggen heel makkelijk: ow die sturen we op voor je, en zal je wel een nieuwe krijgen.

Ik hoop dat dit lukt en anders wil ik vragen of jullie nog een idee hebben?
De rodpod is nu bij de vertegenwoordiger en wordt terug gestuurd naar Dordrecht, daar kan ik hem dan dinsdag op halen om hem vervolgens naar Deft te brengen.




Afbeelding
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

15-06-2012 15:02

Mijn advies zou zijn hopen dat het via Henk Koster wel goed gaat en noooit meer iets kopen bij die andere winkel. De winkelier is verantwoordelijk, niet de fabrikant. Wat ze bij Fox zeggen is dus enigszins irrelevant (niet helemaal). Het product ging stuk bij wat ik als normaal gebruik zou zien, en dat binnen de garantietermijn. Houdt in dat de verkoper maar moet bewijzen dat het niet jouw schuld is en niet andersom. Weet jij veel, misschien heb jij net een zwak exemplaar gehad.
Plaats reactie