voerboot ?????


Plaats reactie
pim garms
Berichten: 37
Lid geworden op: 07-06-2012 08:43

11-06-2012 07:39

hallo, ik wil graag een voerboot kopen maar weet niet welke ?
ik zit de denken over deze :
-nanotec
-trend micro
-baitcruiser mini
wellke van deze boten is het beste ?
gr pim
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

11-06-2012 09:11

Pim,

Gebruik de zoekfunctie even, dit is al meer malen aan de orde geweest in verschillende topics namelijk.
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

11-06-2012 09:53

er zijn zat topics geopend inderdaad over dit soort vragen.
Maar om je even te helpen.

het zijn allemaal chineese bootjes ;) dat wil niet zeggen dat ze slecht zijn ik zelf heb de soul bout dat is precies de zelfde als de baitcruiser mini, alleen de mini is er niet meer dat is soul dus geworden.
Het doet wat het moet doen en dat is het belangrijkste, alleen het voerbakje is wel wat klein voor de meeste maar voor mijn visserij is hij prima.
Voordeel van de soul is ook dat je de batterij makkelijk kan wisselen mocht dit nodig zijn bij de trend moet je de kapjes los schroeven en mocht je er 1 laten vallen in het gras, nou succes met zoeken.

de trend heb ik ook gehad en die heb ik 3x moeten inleveren wegens defectheid, ik weet wel dat er vorige week een nieuwe serie is gelanceerd dus denk dat er veel kinderziektes uit gehaald zijn.
Ook gaat deze rond de 400 kosten en dan zou ik als advies geven leg er 25 euro bij en kijk voor de nano of de soul.

Wat betreft de nanontec kan ik weinig over zeggen die heb ik niet gehad en andere mensen die ik ken hebben hem ook niet.

maar zo uit je rijtje te kiezen zou ik gaan voor de soul (de baitcruiser mini)

succes.
Oja joh!!!
Plaats reactie