Nieuwe Stretcher


Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

04-06-2012 12:30

Lars Sieben schreef:Groot nadeel, lijkt mij, is dat de Flatliner maar 8 cm. in hoogte verstelbaar is.
(volgens het Fox-boekje)

fijn als je op een mooi kort gemaaid gazonnetje zit, maar op een op schuine kant ergens... :roll:


Lars, dat is gelul van de bovenste plank denk ik. Klopt van geen kanten. Als ik vind dat iets NIET te laag is dan komt dat een heel eind in de richting. Die Stealth Excel, DAT is pas laag.

Ik had heus geen stretcher van 270 euro gekocht als ik niet 100% overtuigd zou zijn dat ik er op mijn plekken mee uit de voeten kan. Is het erg schuin, dan kun je zelfs twee haringen ondersteboven in de uitsparingen van de zwenvoetjes plaatsen.

Ik ben een tevreden gebruiker (geworden)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

04-06-2012 12:39

Ik heb eigenlijk een beetje op de gok een DJ’s Chuba S uit Engeland over laten komen.
Dit omdat ik wel een fijne stretcher wilde maar geen zin had om de hoofdprijs te betalen.
Op de engelse fora waren ze ook lyrisch over deze stretcher, en dat blijkt terecht.

Een goede stretcher waardoor ik geen last meer heb van mn rug. Hij is ook nog eens niet erg zwaar.
Hou er wel rekening mee dat de stretcher wat laag is, je moet de poten wel iets omhoog doen. Verder is het geen stretcher die volledig plat kan.
Persoonlijk vind ik dit niet erg, ik heb tenminste geen last meer.

Misschien het overwegen waard?

http://www.djstackle.co.uk/product.php?p=86
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

04-06-2012 13:07

Ik heb vorige week toevallig ook net een nieuwe stretcher gekocht en ben na op heel veel stretchers uitvoerig op verschillende dagen getest te hebben op de JRC extreme uitgekomen.
Ik was in eerste instantie ook van plan om de Fox faitliner aan te gaan schaffen ook omdat er bij verschillende winkeliers een aktie prijs voor deze stretcher was.
Ik persoonlijk vond ook de poten te kort,zeker met het oog op dat ik een stek heb waar ik de stretcher op een behoorlijke steile helling moet positioneren.
Verder lag de stretcher niet zo strak als de JRC en vind ik dat de poten niet onder de stretcher horen uit te kunnen vallen wat dus wel gebeurde bij het testen ook werd mij door een winkelier verteld dat de poten niet erg sterk waren.
Ik heb alle stretchers in de duurdere prijsklasses echt goed getest(ook die van Nash)en telkens lag de stretcher van JRC met stip het lekkerste.
Ik heb net 2 dagen gevist en voor het eerst sinds jaren werd ik niet wakker met pijn in de onderrug,kortom de JRC is voor mij persoonlijk met stip de beste stretcher voor mijn rug gebleken.
Ik heb ook lang getwijfeld om zo veel geld uit te geven voor een stretcher maar na de 2 daagse sessie die ik net achter de rug heb kan ik alleen maar zeggen dat het vreselijk stom geweest is daar zo lang mee te wachten.
Ik heb 259,- euro betaald voor de de stretcher maar je kunt hem bij DB hengelsport voor 239,- krijgen.

Gr,
Mark
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

04-06-2012 16:08

Ik heb sinds ongeveer anderhalve maand ook een flatliner. Heb er inmiddels ongeveer 15 nachten op geslapen en hij bevalt me prima. Qua verstelbaarheid, tja dat is al jaren ene probleem met alle stretchers op de markt, maar het valt me niet tegen. Op alle plekken waar ik met mijn oude JRC uit de voeten kon kan ik dat met deze ook. Wat Sven ook al zegt, verstelsysteem van de poten is idd even wennen.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Lars Sieben
Berichten: 106
Lid geworden op: 17-03-2010 00:45

04-06-2012 16:56

Lars, dat is gelul van de bovenste plank denk ik. Klopt van geen kanten. Als ik vind dat iets NIET te laag is dan komt dat een heel eind in de richting. Die Stealth Excel, DAT is pas laag.


Heb de stretcher zelf nog niet bekeken, uitgaande van het Fox-boekje leek mij de beperkte hoogte verstelbaarheid het enige minpuntje..
In het boekje van Fox staat minimale hoogte 40 cm, maximale hoogte 48 cm.

Vond het daarom al vreemd dat uitgerekend jij die stretcher gekocht had, eerdere berichten van jou aangaande hoogte-verstelbaarheid van stretchers in het achterhoofd hebbende... vandaar mijn opmerking.. :wink:

Was eigenlijk mijn enige twijfel over de Flatliner, binnenkort toch maar eens kijken dan..