Humminbird smartcast rf15 Amerikaanse versie, problemen


Plaats reactie
maikel Breederland
Berichten: 4
Lid geworden op: 21-03-2012 20:52

21-03-2012 20:56

Ik wilde een fishfinder kopen, dus ik op internet kijken naar welke de beste was. Ik kwam uit op de humminbird smartcast rf15, omdat ik deze zowel op de boot als vanaf de kant kan gebruiken. Ik had niet zoveel geld tot mijn beschikking en zo kwam ik op Ebay uit en bestelde ik deze vanuit Amerika, met het groene bootje dus. Ik heb alles ermee geprobeerd en in het begin kreeg ik wel signaal maar ik zag geen vis, ook al wist ik 100% zeker dat er vissen onder zaten, diepte klopte, de bodem klopte ook, maar geen vissignaal dus. Toen werd het winter en nu ik hem weer opstart krijg ik maar geen signaal. Ik probeer de gevoeligheid zo hoog mogelijk te zetten, de kanalen te veranderen(ook op het groene bootje) maar er knippert ook geen lichtje ofzo op het bootje.

Ik heb wat meer gelezen en ik weet dat deze illegaal zijn, maar dan moeten ze het nog wel doen. Wat kan/moet ik hiermee? ik heb geen geld om een andere kopen dus ik wil gewoon dat hij het gaat doen.
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

22-03-2012 08:23

batterij misschien leeg van het eitje?
Vis melding moet je aanzetten in het menu.
maikel Breederland
Berichten: 4
Lid geworden op: 21-03-2012 20:52

27-03-2012 17:38

visje was lek bij de pinnetjes er is water in gekomen en batterij leeg, ik batterij vervangen en dichtgekit maar door het water is meer kapot gegaan, dus ik zoek een nieuw visje... de amerikaanse groene dus...tips?
maikel Breederland
Berichten: 4
Lid geworden op: 21-03-2012 20:52

06-04-2012 18:11

nieuw visje besteld, via ebay 50,- dus viel mee, na 1x proberen weer stuk, weer water ingekomen
wat een KL*TE DING, heeft er iemand tips wat ik hiermee kan? zoniet dan staat ie te koop TEAB
Plaats reactie