Normaal foudraal, of een foudraal met quivers?


Gebruikersavatar
Erwin Pietersen
Berichten: 244
Lid geworden op: 02-07-2008 23:08
Locatie: Groningen

28-01-2012 01:17

Mitchel van der Linden schreef:Ik zat zelf ook even te kijken naar een Quiver systeem. Hoewel ik geen grote fan van Fox ben, leek mij de royale 5 rod quiver toch wel de beste optie. Weet iemand of de Pouches ruimte genoeg bieden voor Big Pits (Shimmy Ultegra). En biedt het centrale compartiment voldoende ruimte voor de JRC Sti Brolly?

Ik hoor 't graag!


Ik vis met grote molens(shimano longcast) en dit past makkelijk. Ik heb geen idee hoeveel ruimte je brolly inneemt, maar het compartiment brengt redelijk wat ruimte.
't kin nait mizzen, dei veul drinkt mout ook veul pizzen.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

29-01-2012 08:08

Ja en ja... die STi Brolly is net zo groot als een oval om mee te nemen, lijkt me geen probleem. Pouches zijn hedendaags allemaal wel op grote molens, zeker als het karperrange spullen zijn..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

29-01-2012 17:52

Heb de jrc pouches 2011 en die bevallen tot nu toe goed .
Had altijd een fouderaal , was dus gewend dat mijn schepnet erin paste en stond er eigenlijk niet bij stil dat ik nu iets moet fixen voor me net als ik losse pouches gebruik .
Zoek eingenlijk een zelfde pouche maar dan zonder vak voor de molen zodat me net erin ken .
Nu frot ik m bij me hengel maar met nat net is dat ook niet alles .
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Antoin Fey
Berichten: 368
Lid geworden op: 13-05-2010 10:59
Locatie: Nederland

19-02-2012 22:37

Hallo,

Inmiddels heb ik het nieuwe Fox Royale quiver combo+pouches aangeschaft op de beurs.
Super mooi ding, oogt erg degelijk.
Big Pit molens passen er zeer zeker in.
Veel ruimte voor een tent/brolly/bivvy.
M'n Ultimate Cheyenne pluutje past er makkelijk in.
Handig vak voor het landingsnet :wink:
TOP foudraal.

Laat het visweer maar aanbreken :)