Delkim txi-plus in combinatie met Fox Euroswinger


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erik da Costa
Berichten: 97
Lid geworden op: 13-07-2011 19:47

13-01-2012 20:06

Helden,

Ik vis momenteel met de Fox Euroswingers i.c.m. de delkim EV's en heb nu een set txi-plussen besteld. Nu begrijp ik alleen dat dit monteren op mn rodpod nogal problemen kan gaan opleveren. Op verschillende forums zie ik dat zagen een veel gebruikte oplossing is, maar nu heb ik geen flauw idee hoe dat er uit ziet in de praktijk. Is er iemand die met de zelfde combinatie vist en hier misschien wat foto's van heeft? Een andere (betere) oplossing is ook zeer welkom! Zagen in swingers vind ik ook weer zonde haha!

Thanks!
Ronald Wieberdink
Berichten: 111
Lid geworden op: 09-08-2010 21:10
Locatie: Elspeet

13-01-2012 20:28

gewoon er van die speciale voetjes bij kopen waarmee je de delkims er zo kan opschuiven. en neem er gelijk de delkim swingers bij man dan heb je alles compleet en geen problemen meer.

maar je kan ook je fox swingers blijven gebruiken icm met de de d-loks zoals ze heten.
als je te lelijk bent voor het strand en te dom voor de bibliotheek, blijf dan lekker thuis.
Andy Liu
Berichten: 87
Lid geworden op: 20-12-2010 19:52

15-01-2012 22:46

Ronald Wieberdink schreef:gewoon er van die speciale voetjes bij kopen waarmee je de delkims er zo kan opschuiven. en neem er gelijk de delkim swingers bij man dan heb je alles compleet en geen problemen meer.

maar je kan ook je fox swingers blijven gebruiken icm met de de d-loks zoals ze heten.


d lock en euro tag? hoe wil je dat doen? langere verzonken imbus in je buzzer of... steunen?

TXI plus heeft een antenne dus het is zowiezo ruk om deze op een buzzer te draaien.. multilock maakt je leven al een stuk aangenamer.

je zou je delkims kunnen ophogen..met de quick release/ of spacer van bijv solar, kost je wel weer flink duiten voor wat rvs...

btw topicstarter.. op je avatar.. zie ik een normale fox tag?
Wilco van Leest
Berichten: 262
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00
Locatie: Aan de Maas...

16-01-2012 07:41

Ik heb zelf die 'oogjes' uit de euro tag gezaagd, dan hoef je niet aan de swingen te gaan zagen. Mocht je ooit je swinger willen verkopen, dan koop je weer een setje van 2 eurotags voor € 7,99 euro.

Ik heb zelf ook wat dingen gebuikt zoals de Quicklocks van Prologic, maar ik vind dat toch niet prettig werken.

Jammer dat Delkim de aan en uit knop op zo'n ongelukkige positie heeft.

De constructie van de 'voet' van de Fox swingers had misschien ook wat slimmer/subtieler gekund.

Maar ik gebruik beiden wel naar tevredenheid.
Gebruikersavatar
David van den Berg
Berichten: 858
Lid geworden op: 13-10-2010 17:56
Locatie: Wilnis

16-01-2012 08:04

Ik weet niet wat voor Rodpod je hebt, maar als je geluk hebt kun je de tags aan de andere kant laten uitkomen en dag de swingen er zo opdoen dat hij gewoon de gebruiken is. En als je rodpod dat niet toelaat dan is de prologic quick release misschien een oplossing.
Je vangt geen reet als de vis niet eet!
Gebruikersavatar
Erik da Costa
Berichten: 97
Lid geworden op: 13-07-2011 19:47

16-01-2012 10:07

Andy Liu schreef:
btw topicstarter.. op je avatar.. zie ik een normale fox tag?

Scherp, ik heb die micro dingen na 3x gebruiken gedag gezegd. Wat een rotzooi is dat zeg!
Gebruikersavatar
Erik da Costa
Berichten: 97
Lid geworden op: 13-07-2011 19:47

26-01-2012 10:43

Thanks gasten, heb toch maar de Nite Lite's + Duo Carbs erbij gehaald. kostte me weer €125,-- maar t is wel strak!

Grtz
Plaats reactie