Prologic draadloze beetmelderset


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erwin Pietersen
Berichten: 244
Lid geworden op: 02-07-2008 23:08
Locatie: Groningen

05-01-2012 20:52

Ik was er al een tijdje bang voor en ze zullen zonder dat ik het wist al wel hebben bestaan.....Ik kwam via hengelsportwereld.eu een beetmelderset tegen, waarvan de ontvanger een mp3-functie heeft.

Ik noem mijn delkims geen optonics of beetmelders, maar piepers! Piepen moeten ze en ik wil absoluut niet gewekt worden door een mp3-geluid. De volgende stap is dat de piepers ook mp3 ingesteld kunnen worden en daar zit ik nu niet op te wachten aan de waterkant.

Nu los ik het simpel op door deze dingen niet aan te schaffen, maar ik ben nieuwsgierig wat anderen denken van een functie als deze hierboven beschreven.
't kin nait mizzen, dei veul drinkt mout ook veul pizzen.
Ronald Wieberdink
Berichten: 111
Lid geworden op: 09-08-2010 21:10
Locatie: Elspeet

07-01-2012 08:16

je hebt het over de wireless usb set dnk ik he, wusb of zo iets.

het ziet er mooi uit, piepers zijn mooi klein en ik heb er twee weken mee gevist.

toen heb ik ze weer heel snel terug gebracht. de ontvanger gaat niet af als je piepers wel gaan. dat komt denk ik doordat de ontvanger in een soort slaapstand gaat en "wakker" wordt van de eerste piep en die geeft hij dan standaard ook niet door was mijn waarneming.

verder geeft hij soms ook complete runs niet door.

koppel dat aan het feit dat de wieltjes in de piepers standaard maar twee magneetjes hebben en dat wieltjes met meermagneetjes (nog) niet verkrijgbaar zijn.

kortom ik vond het nou geen set om lekker een nachtje mee aan de waterkant te gaan staan .........
als je te lelijk bent voor het strand en te dom voor de bibliotheek, blijf dan lekker thuis.
Gebruikersavatar
Jos Schenk
Berichten: 243
Lid geworden op: 21-08-2011 18:12

07-01-2012 14:23

ik geef je groot gelijk! gillen moeten ze!! en ik vind zelfs het geluid van een delkim nog niet pieperig genoeg. geef mij de run op een nev maar, kippevel....
Plaats reactie