**FOX Carbon folding net ervaringen gevraagd**

Plaats reactie
Arno Bijl

27-11-2011 18:30

Zit er aan te denken dit net de kopen maar lees in een aantal ervaringen dat het net erg instabiel is.

Zijn er mensen die dit net hebben en mij er wat over kunnen vertellen? Is het de moeite waard of toch liever wat anders..?

Alvast bedankt!
Eus Molewijk
Contacteer:

27-11-2011 21:46

Mooi net, het folding systeem werkt op zich goed maar.... het net is veels te zwaar en veels te diep!

Als je veel alleen vist en al helemaal op stromend water raadt ik je dit net sterk af.

Vis je vaak of altijd met z'n tweeën dan is het te doen.

Het gietijzeren spreidstuk is overigens niet bijster sterk, het wil nog wel eens scheuren bij de bus met schroefdraad waarmee je 'm op je steel schroeft. (ervaring, helaas)

Ook de rvs schroeven in de scharnierpunten laten makkelijk los en als je dat niet op tijd door hebt ben je ineens een schroef kwijt en valt je net uit elkaar!

Ik heb het net twee jaar gehad ofzo en toen toch maar verkocht en een Fox warrior net gekocht. Veel lichter en beter te hanteren maar ook dat speidblok kreeg ik kapot (Fox he) en ook het net zelf ging stuk doordat je de armen uit het spreidblok moet trekken. Spreidblok is overigens wel gewoon los te koop.

Ik heb nu het Matrix Bulldog net, superlicht, superstrakke armen maar een waardeloos spreidblok systeem. :(

Het perfecte net ben ik nog niet tegen gekomen maar het Bulldog net met het opklapsysteem van Solar zou bij mij absoluut HET net zijn!
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Arno Bijl

27-11-2011 21:50

Kijk Eus wat een fijne reactie, Hier kan ik wat mee!

Thanks!!
Eus Molewijk
Contacteer:

27-11-2011 22:21

Graag gedaan Arno.

Jammer dat ik het niet wat mooier kan maken want het is wel echt een mooi net.
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Arno Bijl

27-11-2011 22:33

maar door jouw recensie neem ik 'm (gelukkig) niet!
Plaats reactie