Jrc high care mat xl


Plaats reactie
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

21-08-2011 20:38

Ik ben opzoek naar een nieuwe onthaakmat met devolgende eisen :
-Mijn navigator voerboot moet in de mat passen voor vervoersbescherming.
-De mat moet ritsen aan de zijkant bevatten om de vis in het water terug te zetten.
-er moet een flap op zitten om de vis " gerust" te stellen en of te gebruiken is als kniebeschermer.
-de mat mag zich niet net als mijn huidige mat vol laten met water en een spons effect van krijgen.

Kwam zelf op de jrc mat uit : http://www.jrc-fishing.co.uk/catalogue/ ... ,7223.html

Iemand ervaring met deze mat ?
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

21-08-2011 20:46

Ik heb hem zelf ook, maar nog niet zo lang. Bij mij gaat er een Baiter in en verder voldoet die aan je eisen. Is er nog wat te zeiken ? Jahoor ik vindt de sticksels een beetje matig en het is een groot, lomp gevaarte om mee te nemen.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

21-08-2011 23:04

heb hem zelf nu zo'n 2 a 2,5 jaar in bezit, en moet zeggen dat ik niet heel tevreden ben. randen zakken in gezien ik hem altijd moet opproppen (is met de skarp van mijn maat niet).

-Mijn navigator voerboot moet in de mat passen voor vervoersbescherming. dit past bij jrc
-De mat moet ritsen aan de zijkant bevatten om de vis in het water terug te zetten. heeft die van mij niet, weet niet of dit is veranderd.
-er moet een flap op zitten om de vis " gerust" te stellen en of te gebruiken is als kniebeschermer. heeft het, is alleen wel met gaas
-de mat mag zich niet net als mijn huidige mat vol laten met water en een spons effect van krijgen. heb ik wel last van als ik hem een tijd in het water heb, maar voor alleen het terugzetten valt dat mee.


deze mat heb ik gekregen, en je mag een gegeven paard nooit in de bek kijken. Maar als ik er zelf nog een koop ga ik voor die van fox of die van skarp/piet vogel. hier past je boot ook in, je kan de randen meer opvouwen ivm hoekjes, ritsen voor het vrijlaten van de vis en loopt minder vol met water gezien dit meer waterdicht plastic is.
MVG, Bart Bosch.
John Velnaar
Berichten: 9
Lid geworden op: 19-12-2010 14:26

23-08-2011 19:46

Heb heb zelf het nieuwe type en ben er best tevreden over.
Bij het nieuwe type zakken de randen niet van in en bij het oude model wel.
Het nieuwe type heeft er inderdaad 2 ritsen in de kopse zijdes.
Bij mij loopt hij niet vol met water.
Heb zelf ook een Navigator gehad en denk dat hij ook ook wel in het nieuwe model past.

Oja hier is hij in de aanbieding voor de liefhebbers.
http://www.hengelsportkuperus.nl/aanbie ... are-xl-mat
Gebruikersavatar
Victor de Waard
Berichten: 355
Lid geworden op: 15-06-2010 21:45
Locatie: Sleeuwijk

23-08-2011 20:19

Bart, jij hebt toch geen randen die je open kan ritsen ? volgensmij heb jij een iets andere.

Ik heb zelf de Skarp , bevalt mij prima .
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

23-08-2011 20:23

bart bosch schreef:-De mat moet ritsen aan de zijkant bevatten om de vis in het water terug te zetten. heeft die van mij niet, weet niet of dit is veranderd.


wel dus victor, alleen heb ik de eerste versie. heeft precies dezelfde naam alleen deze is wat verbeterd :wink:
MVG, Bart Bosch.
Gebruikersavatar
Victor de Waard
Berichten: 355
Lid geworden op: 15-06-2010 21:45
Locatie: Sleeuwijk

23-08-2011 20:27

Okee dan.
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

29-09-2011 21:40

Up !
Beurs komt eraan en tot dusver gaat het de jrc worden , iemand anders andere opties ?
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Plaats reactie