Delkim TXI plus


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rick van Meegen
Berichten: 225
Lid geworden op: 15-10-2004 21:49
Locatie: Valkenswaard, Velp

17-08-2011 12:19

Heren,

Ik heb sinds kort een derde delkim pieper en op een of andere manier wilt mijn reciever hem bij het instellen niet vinden. Hij pakt de andere piepers wel maar deze pieper niet. Ook op een reciever van een maat van me wilt hij hem niet pakken. Iemand enig idee waar het aan kan liggen mischien dat ik iets moet activeren ofzo want mijn andere 2 piepers hebben ze bij de plaatselijke viswinkel ingesteld ?

Mvg Rick
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

17-08-2011 13:01

Dit probleem is al vaker hier beschreven...

Oude reciever en nieuwe delkim...?
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

17-08-2011 13:31

Ik had dit probleem ook en was de reciever + delkim 7 maanden kwijt. Opgestuurd naar Engeland enz. Dus ik zal ff kijken of je geen andere delkim kan krijgen van je winkelier!!
Gebruikersavatar
Rutger Broerze
Berichten: 29
Lid geworden op: 19-09-2009 00:55
Locatie: Huizen

17-08-2011 15:58

Zit er toevallig op die "oude" piepers en sounderbox een blauw stickertje en op die "nieuwe" niet?
Het heeft iets met frequenties te maken. Ik weet niet meer precies wat dat allemaal inhield, maar ik heb wel eens gelezen dat alleen de piepers en sounderboxen bij elkaar passen als ze allemaal wel of allemaal geen blauw stickertje hebben.

Ik heb namelijk pas geleden ook 2 TXI-Plusjes gekocht en die hebben allebei geen blauw stickertje. Volgens mij hadden ze dat vroeger wel allemaal.
Gebruikersavatar
Rick van Meegen
Berichten: 225
Lid geworden op: 15-10-2004 21:49
Locatie: Valkenswaard, Velp

17-08-2011 18:11

De 2 piepers die ik al had zijn gewoon delkim txi plus en die nieuwe ook en mijn reciever is ook de nieuwe versie dus daar ligt het niet aan. Ik zie nu wel dat op beide piepers en reciever een sticker zit waarop staat : Delkim Tx 433 CEPT SRD GB, en deze sticker zit op de nieuwe pieper niet. En een blauwe sticker zit op geen een van de drie piepers en reciever. Mischien ligt het aan de code op de sticker ? Mischien dat deze GB betekent dat het engelse frequenties zijn dat de vorige winkelier mij engelse delkims heeft verkocht
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

17-08-2011 18:17

Dan heb je een gavalletje paralel import, dan heb je inderdaad een probleem van verschillende ferquenties
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

17-08-2011 19:11

Raymon.
Dit probleem heb ik ook gehad.
Heb daarvoor ook contact gehad met korda. Importeert en verdeelt over europa...? Als ik het goed heb..
Hun leek dat zeer onwaarschijnlijk dat het een probleem zou kunnen zijn met verschillende frequenties. Maar ja, ze waren ook al niet blij dat ik hun gewoon opbelde met deze vraag. Stomme antwoord was in eerste instantie dat ik maar naar een hengelsportzaak moest gaan....

Daarna maar eens contact opgenomen met delkim in de UK.
Wat hun mij adviseerden was om de reciever te laten updaten bij hun. Probleem dan weer is dat je het niet zelf erheen kunt opsturen maar het via een winkelier moet laten doen.
Heb het toen met een nieuwe reciever geprobeerd in de zaak ter plekke en dit werkte wel...

Ter verduidelijking: ik heb 3 engelse txi plus en 1 nederlandse txi plus....
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

19-08-2011 12:19

Ik had delkims bij Raven gekocht en een ontvanger bij een andere winkel. Kreeg het geheel niet gekoppeld, Ik terug met de ontvanger en werkte gewoon op delkims die daar verkocht werden. Allen met blauwe ministerie ....... sticker. Die 3 txi's die bij Raven vandaan kwamen hadden geen sticker op het doosje staan. Deze zat overigens wel op de ontvanger zelf. (een oudere RX) dus geen RX plus.Toen Raven bellen. Die wisten van niets, en hadden er nog nooit van gehoord. En verklaarde me ook voor gek en ik moest de handbeleiding lezen. Daar aangekomen ging de medewerker van Raven aan de gang, en ja hoor die kreeg het ook niet voor elkaaar. Na een half uur klooien heeft hij een andere txi gepakt waar wel de blauwe sticker op het doosje zat. En wharempel het werkte. Hij snapte er niets van. Affijn delkims konden omgeruild worden maar niet genoeg delkims met blauwe stickern van mijn kleur vooradig. Dus toen gingen ze andere bestellen bij korda. Na een week of 2 heb ik toen zelf korda gebeld en die wisten dat het een enkele keer voor kwam dat de txi's niet te matchen waren met de RX ontvangers. Maar bij hen was geen probleem bekend gemeld door Raven. Best raar dat ze daar dan zeggen telefonisch contact te hebben gehad met korda. Maar dat terzijde. Maar wat ik veel vervelender vond is dat er ook geen bestelling bekend was terwijl de txi's gewoon op voorraad hadden. Ik weer bellen met Raven om te vragen hoe de status was. Zijn besteld kreeg ik te horen. Vervolgens vroeg nog werk ik nou bij jullie of moeten jullie dit soort zaken regelen voor mij als consument want er is bij korda geen bestelling bekend??? Maar toen werd het ineens geregeld ;-)

Het rare is dat ik één van de eerste was met dit probleem en ik heb er toendertijd ook een topic over gemaakt hier op kwo een paar jaar geleden. En dat dit probleem wel bekend is bij korda benelux. Maar dat het dan weer zo lang moet duren snap ik niet aangezien het met 2 dagen geregeld kan zijn.
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Tim Hesselink
Berichten: 22
Lid geworden op: 05-06-2011 15:27
Locatie: liefst aan het water in een brolly

27-03-2012 20:51

ja ik heb dus op de visma bij raven ook een 3de delkim gekocht (txi plus)
en 2 jaar trug 2x (txi plus) en receiver (plus)

ik nu net lopen tobben om die 3de op die receiver te krijgen nou forget it

morgen maar ff bellen met raven btw ik weet niet meer of er blauwe stickers op mn oude zaten
maar op mn nieuwe niet in ieder geval

k vind het wl n beetje vaag hoor

ach ja morgen maar even bellen met de raaf
tja.....van dag naar dag dan maar .....voor je het weet is het voorbij !
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

28-03-2012 17:56

Ik had het zelfde gedaan maar heb uiteindelijk 3 nieuwe piepers gehad vanaf korda (wel via Raven)
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Plaats reactie