Baitboot of Spektrum DX6


Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

26-10-2011 11:38

De grootste heb jij Klaas, als we het tenminste over hetzelfde hebben. :wink:

Off topic, dat ligt eraan welke boot en of de auto rijd en hoe hard (vooral door de bochten en over de drempels telt dan mee).
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
Sven Kapiteijn
Berichten: 18
Lid geworden op: 23-10-2011 20:21
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

26-10-2011 12:28

Misschien naief idd tegenwoordig, in het karpervissen, op dit forum... Het is nooit en te nimmer ons idee geweest de Baiter in diskrediet te brengen, hetgeen wij ook niet gedaan hebben door slecht te schrijven op dit forum over de boot.

Ik kan mij voorstellen dat jij dit zo indirect voelt, als je naar eigen zeggen heel nauw bij deze boot betrokken bent (geweest).

groeten uit Rotterdam.
Jan Peter Teerling

26-10-2011 15:05

Beste Sven,

Toch vreemd dat wij nog maar 1 persoon hebben gehad die een probleem heeft met een bakje, niet met een servo maar met de overbrenging naar het bakje. Verder dit jaar nog géén mensen gehad met een probleem van dien aard. Je zou redelijker wijs toch kunnen aannemen dat mensen éérst naar ons van Baiter bellen als je een probleem hebt?
We weten niet wat de vorige eigenaar (Sander W.) heeft gebruikt, maar de boot die we van hem hebben opengemaakt zaten goede servo's in.

Wij gebruiken voor de bakjes zéér sterke servo's, liter fles cola moet ook nog kunnen.
Voordat wij hier een boot dichtplakken wordt ALLES tot in den treure gestest en nagekeken. Wat er gebeurt met onze bootjes nadat deze hier verkocht zijn hebben we géén zicht op.

Wij geven 2 jaar volledige garantie op onze producten, en zelfs na de garantie periode zijn wij nog schappelijk met de evt. te berekenen kosten. Alles afhankelijk van wat er aan mankeert en bij wie je de 'schuld' vraag kunt neerleggen.

We raden dan ook iedereen aan éérst contact op te nemen met ons van Baiter voordat je ergens anders heen gaat voor reparatie.

Zegt de naam Henkus uut E. je ook wat? :wink:
Gebruikersavatar
Sven Kapiteijn
Berichten: 18
Lid geworden op: 23-10-2011 20:21
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

26-10-2011 15:11

Wij hebben vaker te maken met mensen die hun boot elders hebben aangekocht, toch kiezen om hem niet bij zelfde firma te laten reparen. Indien dit duidelijk is gemaakt door een client, geven wij gehoor aan zijn verzoek.

Maw ons maakt het niet uit, als de klant maar geholpen wordt.

groeten,

ps. ja dat zegt mij wat, maar wat heeft dat met dit item te maken?
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

27-10-2011 07:31

Ben er nog steeds blij mee Cor.

Aan de kenners.

viewtopic.php?f=38&t=65998

Ik heb in kader van geen vervuiling een nieuwe topic gemaakt...

MVG

Klaas
It's okay 2 pay