04-07-2011 07:48
Ondanks de rare verwijzingen naar mijn karakter / persooonlijkheid hier, ben ik iemand die het doel niet uit ogen verliest en bepaal ik alle emoties ten spijt altijd de beste weg om mijn doel te behalen.
Ik denk helemaal niet dat het een goedkoop product is, hoewel dat helemaal niet terzake doet. Ook een goed van €20,= dient aan de verwachtingen te voldoen.
Uiteraard dient Bosvelt een deugdelijk product te leveren, en als dit niet deugdelijk is daarop garantie te leveren.
Natuurlijk dient dit binnen een redelijke termijn te gebeuren. Het spreekt voor zich dat zo'n boot niet stuk mag gaan tijdens normaal gebruik.
Maar ........
Het spreekt ook voor zich dat een klant zich als klant gedraagt, toch? Dus niet op voorhand allerlei zaken in zijn hoofd gaat invullen zonder de verkoper een kans van reageren te geven.
Het spreekt ook voor zich dat een klant zich niet in het openbaar negatief uitlaat, waardoor de leverancier geschaad kan worden.
Tot op heden,althans maak ik uit het verhaal op, heeft Bosvelt alle schades en mankementen telkens opgelost. Misschien niet direct naar ieders tevredenheid, maar daar gaat het niet om. Nu Bosvelt op vakantie is en dit ook op zijn site vermeld heeft, gaat men hem hier op het board affakkelen. Dat is niet alleen jammer voor Bosvelt, dat brengt ook de 'relatie' in het gevaar en kan inkomensderving betekenen voor Bosvelt. Dat is het punt dat ook Bosvelt het niet meer in de minne zou willen schikken en gehoor geeft aan de gedane oproep om dan e.e.a. maar via een advocaat / consumentenrecht te beslechten. Er wordt hier al min of meer om gevraagd.
En dan mijn waarde vrinden, is het niet meer alleen of iemand gelijk heeft maar tellen alle uitlatingen hier eventueel ook mee.
Tenslotte moet ik Klaas gelijk geven, stuur die beste man eens een een aangetekende brief waarin jij je als consument gedraagt en hem desnoods sommeert binnen 2 weken ( de vraag is of dit een redelijke termijn is ) de problemen op te lossen en dat JIJ anders naar een geschillencommisie o.i.d. zult stappen. Let wel dat jij binnen deze redelijke termijn ook plichten hebt, zoals het goed te reparatie aan te bieden zonder oponthoud.
Natuurlijk zou ik ook balen en boos zijn, maar jammer genoeg tellen dat soort emoties niet in een rechtzaak ......
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken