Verwijderen


gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

03-07-2011 20:44

Marc Schrikkema schreef:Als je dan gaat, neem dan maar een kopie van dit topic mee .......
Ik denk dat als ik Bosvelt was en jij hier zo tekeer was gegaan, je wat mij betreft je 'recht' via een advocaat kon gaan halen. En let wel he, dan mag jij bewijzen dat jij hem aldoor netjes behandeld hebt en niet hebt laten vallen. Bosvelt hoeft alleen maar aan te tonen dat hij hem netjes mee heeft gegeven.

Luister,

Hoog van de toren blazen kunnen we allemaal, en uiteraard is het niet leuk wat jou overkomen is. Maar linksom of rechtsom dit is niet de manier om je gelijk te halen.

Succes iig!


Dus jij koopt wat bij iemand, vervolgens is het gekochte stuk.
Je probeert de handelaar te bellen en te mailen, maar je krijgt na tig keer hem niet te pakken.(Iets waar deze handelaar wel vaker last van heeft, kun je ook meenemen als bewijs) je probeert als laatste redmiddel iets via een forum o i d dan sta jij niet meer in je recht???
Nou ik had het wel geweten hoor.
Maar goed..... Ik wens je veel succes iig.


Gradus.....
....................
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

03-07-2011 23:12

:-? Volgens mij denkt dhr. Schrikkema dat het hier om zakje chips van, 0,99 € cent, gaat! Hij hoeft helemaal niks te "BEWIJZEN", heeft zo wie zo "GARANTIE", grote mond op het board of niet! Boosheid/ teleurgesteld/ balen, al eerder terug richting, wat is het, Ahrnem/ Nijmegen??? Om wat voor probleem dan ook! Mag je dan a.u.b. je gal spuwen :o . Soms kan een mens te beschaafd zijn! :wink:

Laterszzz.
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

04-07-2011 01:55

verwijderen
Laatst gewijzigd door shiffrin lugten op 14-07-2011 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

04-07-2011 07:23

Ik zou eerst eens mijn rechten en PLICHTEN onderzoeken.

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... gdelijk_is

Blaten helpt namelijk niet een goede brief wel....
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

04-07-2011 07:48

Ondanks de rare verwijzingen naar mijn karakter / persooonlijkheid hier, ben ik iemand die het doel niet uit ogen verliest en bepaal ik alle emoties ten spijt altijd de beste weg om mijn doel te behalen.

Ik denk helemaal niet dat het een goedkoop product is, hoewel dat helemaal niet terzake doet. Ook een goed van €20,= dient aan de verwachtingen te voldoen.

Uiteraard dient Bosvelt een deugdelijk product te leveren, en als dit niet deugdelijk is daarop garantie te leveren.
Natuurlijk dient dit binnen een redelijke termijn te gebeuren. Het spreekt voor zich dat zo'n boot niet stuk mag gaan tijdens normaal gebruik.


Maar ........

Het spreekt ook voor zich dat een klant zich als klant gedraagt, toch? Dus niet op voorhand allerlei zaken in zijn hoofd gaat invullen zonder de verkoper een kans van reageren te geven.
Het spreekt ook voor zich dat een klant zich niet in het openbaar negatief uitlaat, waardoor de leverancier geschaad kan worden.

Tot op heden,althans maak ik uit het verhaal op, heeft Bosvelt alle schades en mankementen telkens opgelost. Misschien niet direct naar ieders tevredenheid, maar daar gaat het niet om. Nu Bosvelt op vakantie is en dit ook op zijn site vermeld heeft, gaat men hem hier op het board affakkelen. Dat is niet alleen jammer voor Bosvelt, dat brengt ook de 'relatie' in het gevaar en kan inkomensderving betekenen voor Bosvelt. Dat is het punt dat ook Bosvelt het niet meer in de minne zou willen schikken en gehoor geeft aan de gedane oproep om dan e.e.a. maar via een advocaat / consumentenrecht te beslechten. Er wordt hier al min of meer om gevraagd.

En dan mijn waarde vrinden, is het niet meer alleen of iemand gelijk heeft maar tellen alle uitlatingen hier eventueel ook mee.

Tenslotte moet ik Klaas gelijk geven, stuur die beste man eens een een aangetekende brief waarin jij je als consument gedraagt en hem desnoods sommeert binnen 2 weken ( de vraag is of dit een redelijke termijn is ) de problemen op te lossen en dat JIJ anders naar een geschillencommisie o.i.d. zult stappen. Let wel dat jij binnen deze redelijke termijn ook plichten hebt, zoals het goed te reparatie aan te bieden zonder oponthoud.

Natuurlijk zou ik ook balen en boos zijn, maar jammer genoeg tellen dat soort emoties niet in een rechtzaak ......
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

04-07-2011 11:14

Garantie is garantie,en als de lekkage de 1e x was opgelost dan had hij die scheuren wel gerepareerd in plaats van sponsen in mijn boot te doen.Waarom doe je een paar sponsen in een boot?omdat ie dicht is denk ik.Dat doe je omdat je het niet zeker weet.Maar ik geef bosveld gewoon de tijd als die terug is maak je maar niet druk.Ik eis alleen een hagel nieuwe boot of me geld terug voordat ik naar frankrijk ga.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
rene hoogeveen
Berichten: 533
Lid geworden op: 28-01-2003 01:00
Locatie: almere
Contacteer:

04-07-2011 16:40

die sponzen zitten erin om de boel droog te maken !!!!!!
alleen af en toe even uitknijpen !!!!!
of ben je dat vergeten??????

:D :D :D :D
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

04-07-2011 17:09

verwijderen
Laatst gewijzigd door shiffrin lugten op 14-07-2011 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

04-07-2011 17:42

Klaas en Marc jullie hebben helemaal gelijk mijn ervaring is alleen dat je met deze voerbootbouwer alleen kan wandelen en niet handelen. Uitermate vervelend als je je laat verleiden door het uiterlijk van de boot dit is zoon beetje het enigen wat er goed aan is. Ik kocht nog liever een Skarp
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
dave kesseleer
Berichten: 169
Lid geworden op: 02-12-2010 19:42

04-07-2011 18:03

Er worden hier nogal verhalen gedaan over positieve en negatieve dingen.

Ik heb inmiddels 4 mensen gesproken met een powercatcher en die zijn allemaal 100% tevreden.
Tevens vonden hun de service ook goed.

Ik merk dus wel dat het niet altijd goed gaat.

Suc-6 met je boot kerel,

Mvg,
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

04-07-2011 18:13

Weer zo n mooi verhaal, zal dit keer maar niet quoten, 1600 BALLEN betaald door TS. geeft toch wel consumentenrecht!!! In ieder geval recht op een goed product. Ik lees nergens dat iemand, dat bosveld product probeert te schaden. Of heeft iemand geroepen dat TS, de spiegel boven Het hoofd van de boten bouwer moet houden, en dan die spiegel los moet laten?? :roll:

Zit eigenlijk toch weer te quoten, Shiffrin, hoop dat je probleem snel word opgelost!

mvg.

Oh ja, en plaats na de 11-07, een udate van de service!
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

04-07-2011 18:46

Als je goed spul maakt/verkoopt, kan je beloven dat je de allerbeste service en garantie biedt. Hoef je toch niks voor te doen.

Mijn bigdropper heeft 1 nadeel teringzwaar. is precies ook een voordeel
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

04-07-2011 19:36

Dat zal ik zeker doen robert.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

04-07-2011 19:41

Iedereen heeft recht op vakantie maar is het voor de voerbotenhandel nu niet de top van het seizoen ? Als ik pas volledig voor mezelf was begonnen zou ik toch tel. bereikbaar blijven.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

04-07-2011 23:14

remon van dusschoten 2 schreef:Klaas en Marc jullie hebben helemaal gelijk mijn ervaring is alleen dat je met deze voerbootbouwer alleen kan wandelen en niet handelen. Uitermate vervelend als je je laat verleiden door het uiterlijk van de boot dit is zoon beetje het enigen wat er goed aan is. Ik kocht nog liever een Skarp



Tja ik kan niet anders zeggen dan amen !
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

05-07-2011 08:02

als ik dit allemaal lees wat ben ik dan blij met mij schrijver boot . beste service die er is .belletje afspraak maken ( hij neemt in werktijden altijd op ) kopje koffie ( voerboot weer gemaakt ) en op weg naar huis .en ik heb hem al ongeveer 8 jaar gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Richard Siere
Berichten: 17
Lid geworden op: 22-09-2009 21:32

11-07-2011 13:21

Beste Shiffrin,

Ik ben benieuwd of je inmiddels wat hebt gehoord over je powercatcher en of je probleem inmiddels is opgelost.

Groet,
Richard
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

11-07-2011 14:43

Ik heb Leon net aan de lijn gehad over het probleem.Heb het 1 en ander uitgelegd hoe ik erover denk en hij legde mij uit hoe hij erover dacht,ook over de reacties op dit forum.We zijn tot de oplossing gekomen dat er over 2 weken voor mij een gloednieuwe powercatcher klaarstaat met nieuwe zender en dieptemeter.En ik heb beloofd als het is opgelost dat dit topic verwijderd word.Nu is het alleen een probleem omdat ik de 14e naar frankrijk vertrek,helaas zonder boot maar dat is niet anders.Ik ben blij dat het word opgelost van beide kanten nu en hoop dit goed af te kunnen sluiten voor ons beiden.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

11-07-2011 14:52

Hey Shiffrin, toch heel netjes opgelost, was een leen boot geen optie?

mvg.
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

11-07-2011 15:29

Nee die had die niet staan,en heb ook geen zin om er voor heen en weer te rijden.Maar ik ben allang blij dat het toch netjes word opgelost en hopelijk nu geen problemen meer ondervind.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

11-07-2011 15:55

Mooie afhandeling zoal het hoort !!

Veel succes met je nieuwe boot

Mvg jeffrey
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

11-07-2011 16:10

Shiffrin, ff. terug naar de tijd, voor jouw voerboot! Wist je neem ik aan ook je karper te vangen. En deze maanden, met deze temperaturen, is de karper ook goed onder eigen kant te verleiden.

Succes in Frankrijk.
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

11-07-2011 17:02

Ik weet het ,ga maar weer oudewets spodden en met de marker de ondiepe gedeeltes opzoeken.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
marc rutgers
Berichten: 142
Lid geworden op: 04-04-2005 19:38
Locatie: gendt ( gelderland)

13-07-2011 12:37

Na een advertentrie te zijn tegen gekomen op marktplaats
over een powercatcher die te koop stond
deze jongen had hem nieuw met de post ontvangen en deze boot stoorde
hij had er helemaal de balen van zowel de boot als van leon bosveld
deze boot was nieuw en nog nooit mee gevaren hij wou hem ruilen tegen een andere boot of een leuke prijs
op de boot zat een dieptenmeter lamp acuu indicator en alles was te regelen via de zender
en aangezien ik al jaren bij leon over de vloer kwam wist ik dat de service erg ged was en is
daarom heb ik een standaard bt 5 boot van schrijver gerolen tegen een powercatcher met storing
aangezien leon op vakantie was heb ik een paar daagjes gewacht
ben naar hem toe gereden en de boot afgegeven
deze boot heeft die een dag of 2 a 3 in zijn bezit gehad
gister heb ik hem opgehaald en wat bleek de ontavger in de boot was niet in orde hij heeft er een nieuwe in geplaatst en toen deed die het weer super
en koste me niks dus in ben er zeer te spreken over
Gebruikersavatar
Richard Moog
Berichten: 55
Lid geworden op: 08-06-2011 07:39

13-07-2011 12:45

@Shiffrin

Goed om te horen dat het netjes is opgelost.
Het is gewoon beter om problemen direct met de betrokkene af te handelen dan alles in het openbaar te gooien terwijl hij op vakantie is.
Ik begrijp je frustratie,maar je had hem eerst een kans moeten geven om te reageren,dat is mijn mening hoor :wink:
Maarrreee,....sinds wanneer ga jij de 14e naar Frankrijk hahaha :o :roll: