Hallo,
Ik ben opzoek naar een extra rubberboot in de prijs klasse van 200/250 euro en dan wel een complete boot... ik hoef er geen motor op het is gewoon met peddels en een pomp en meer heb ik niet nodig..
nu zag ik op raven.nl een fish hunter f250.... maar ik heb geen idee of dat was is.. zo en zo koop ik daar niks maar kan ik hem ergens anders kopen zou ik dat misschien wel overwegen...
maar nogmaals wie heeft zo'n boot of heeft een andere boot en wil zijn ervaring met mij en de rest delen... en mijn prijs is echt max 250!!!
ik hoor het wel..
gr.
welke rubberboot voor een leuke prijs..
- R de Winter
- Contacteer:
Oja joh!!!
- Daaf Wolters
Ik weet niet wat je er mee wil... De seyvilor variant die ze nu aanbieden was vroeger iig iets beter dan de X2 meuk die ze ook een tijdje gehad hebben. Blijft echter een wegwerpding. Iets steviger en veiliger dan de bart smid variant maar komt absoluut niet in de buurt van een degelijke zodiac of iets dergelijks.
- R de Winter
- Contacteer:
wat ik ermee wil ja dat is logisch, varen
nee maar ik wil gewoon wat lijnen uitvaren op wat kleinere wateren waar ik geen motor voor nodig heb.. en daarbij moet hij niet zo groot zijn..
maar zo'n idee had ik dus al en alles is beter dan die x2 meuk, maar ik ben opzoek naar wat goede informatie van gebruikers.....
maar wat is een beetje gelijk aan die zodiac modelen??

maar zo'n idee had ik dus al en alles is beter dan die x2 meuk, maar ik ben opzoek naar wat goede informatie van gebruikers.....
maar wat is een beetje gelijk aan die zodiac modelen??
Oja joh!!!
-
misschien 2de hands een bootje kopen in een goede staat?
- R de Winter
- Contacteer:
stefan broks schreef:misschien 2de hands een bootje kopen in een goede staat?
ja dat snap ik best, maar ik vraag naar ervaringen van mensen die dus zulke boten hebben en in die prijs categorie zitten...
of het nu nieuw of 2e hands is boeit me niet..
Oja joh!!!
-
waarom hou je marktplaats niet even in de gaten,kijk ff voor een plastimo of een achilles.
deze bootjes heb je vaak 2de hands tussen de 2 en 300,heb je meer aan dan zo,n kneut bootje.
mvg
deze bootjes heb je vaak 2de hands tussen de 2 en 300,heb je meer aan dan zo,n kneut bootje.
mvg
Cast away your problems,and net your dreams
- leen goudappel
Moeilijk he,lezen en kijken wat hij vraagt.
ERVARING GEVRAAGT NAAR BOTEN IN DE PRIJSKLASSE DIE HEM ZINT.
Kopen waar en hoe snapt ie wel.
Ik heb een Solid Marine 240. Keertje ergens in Friesland gekocht bij een boerderij die deze boten nieuw verkoopt. Denk een jaar of 5 geleden,en heb hem nog steeds en flink gebruikt! Zowel op binnenzeeen en op kempisch tegen de houten schotten aan,met ijzerdraad en dergelijke. Vaart nog steeds zonder plakkers. Op mijn thuis water vaak genoeg gebruikt en langs de kanten barst het van de steentjes begroeit met mosseltjes,heeft de boot ook geen problemen mee. 2e hands zijn ze wel in die prijsklasse te vinden.
Heb nog een boot 310 cm alleen ben het merk even kwijt. Zelfde verhaal als hierboven alleen is deze een paar jaartjes jonger.
Merk zal ik morgen even vermelden.
ERVARING GEVRAAGT NAAR BOTEN IN DE PRIJSKLASSE DIE HEM ZINT.
Kopen waar en hoe snapt ie wel.
Ik heb een Solid Marine 240. Keertje ergens in Friesland gekocht bij een boerderij die deze boten nieuw verkoopt. Denk een jaar of 5 geleden,en heb hem nog steeds en flink gebruikt! Zowel op binnenzeeen en op kempisch tegen de houten schotten aan,met ijzerdraad en dergelijke. Vaart nog steeds zonder plakkers. Op mijn thuis water vaak genoeg gebruikt en langs de kanten barst het van de steentjes begroeit met mosseltjes,heeft de boot ook geen problemen mee. 2e hands zijn ze wel in die prijsklasse te vinden.
Heb nog een boot 310 cm alleen ben het merk even kwijt. Zelfde verhaal als hierboven alleen is deze een paar jaartjes jonger.
Merk zal ik morgen even vermelden.
.
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
- Lesley van Dinter
Als ik je goede raad mag geven dan koop je beter iets goeds. Er zijn genoeg merken die goede boten maken in verschillende prijsklassen. Zoals men al zei kun je op marktplaats genoeg vinden, mischien niet mooi genoeg meer voor de watersport maar voor ons vissers vaak prima. Een plakker is helemaal niet erg en vaak is de prijs daar ook naar.
Ik heb goede ervaring met Zodiac, Plastimo en Quicksilver maar er zijn genoeg merken die ook goed zijn en omdat je niet al te hoge eisen stelt heb je hier in ook meer keus.
Gr.
Ik heb goede ervaring met Zodiac, Plastimo en Quicksilver maar er zijn genoeg merken die ook goed zijn en omdat je niet al te hoge eisen stelt heb je hier in ook meer keus.
Gr.
©
- R de Winter
- Contacteer:
ja ik weet dat ik wat goed moet kopen, maar ik ken die boot van raven niet maar ja ik had het kunnen weten hun verkopen vaak rommel 
maar ik ben voorzien nu van een z-ray IV 300 248x130x44.. voor een zeer zachte prijs
dus ik ben en klaar mee.
tnx

maar ik ben voorzien nu van een z-ray IV 300 248x130x44.. voor een zeer zachte prijs

dus ik ben en klaar mee.
tnx
Oja joh!!!