trakker brolly system/ jrc stealht brolly of fox oval fx 60


Gebruikersavatar
justin waayer1
Berichten: 729
Lid geworden op: 29-07-2010 19:44
Locatie: twente

29-05-2011 17:23

ik ben op zoek naar een nieuwe tent/paraplu, maar ik kan nie kiezen tussen de bovenstaande tentjes

heeft iemand ervaring met een van deze tenten ??
mvg justin
----------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
kevin schopenhouer
Berichten: 312
Lid geworden op: 20-05-2008 22:04
Locatie: Breda

29-05-2011 18:25

Trakker brolly, Super materiaal! Heerlijk snel opgezet staat stevig voor een mooie prijs. Ben er zeer tevreden mee en vandeweek heeft mijn vismaat een zelfde gekocht, waar die ook zeer tevreden over is.
Catch safetly
release the safest
Gebruikersavatar
justin waayer1
Berichten: 729
Lid geworden op: 29-07-2010 19:44
Locatie: twente

29-05-2011 18:26

is die ook nog een beetje waterdicht dan
mvg justin
----------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Michiels Gino
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2004 22:22
Locatie: Bredene (België)

29-05-2011 18:26

Iemand ervaring met de slx V2 bivy van Trakker ?
Greets Gino
Olger Glorie
Berichten: 642
Lid geworden op: 02-10-2009 18:57

29-05-2011 19:42

Justin,

Ik zat voor mijn aankoop ook erg te twijfelen, en uit eindelijk ben ik voor het Fox Oval FX 60 System gegaan.
Misschien heb je mijn bericht in het 'miskoop van de eeuw' topic al wel gezien, maar ik zal nog eventjes mijn bevindingen toelichten:

Om te beginnen, het Ven-Tec doek is echt prachtig. Druppels blijven er perfect op liggen, zoals je mag verwachten gewoon 100% gegarandeerd waterdicht. Wat ook een voordeel van het doek is, is dat ik vrij weinig condens heb.
Zoals je weet, heb je een gewoon Ven-Tec infill, een Mozzi infill en een dik grondzeil erbij geleverd.
Het inritsen daarvan gaat echt easy, zo gepiept. Het grondzeil kun je zo aan de onderkant van de Oval klikken.
Het geheel wordt natuurlijk ondersteund door stormpalen, waarvan bij mij al bij 1 van de strompalen het hele Camlok scharniertje naar beneden kwam, en dat na 4x gebruiken...
Het doek zit met popnagels vast aan de baleinen, en bij mij is ondertussen al het doek losgekomen uit de popnagel. Ik heb dus een gaatje in het doek en een losse balein met popnagel...

Voor een bedrag van 350,00 mag je dit soort dingen natuurlijk niet verwachten, ik ga er dan ook vanuit dat ik hier met een maandagochtend/vrijdagmiddag productie te maken heb. Voor de rest vind ik het namelijk écht een mooi Brolly System!

Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! :wink:
SKP Twentekanaal: Meld uw vangsten terug!!
skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
karl van dam
Berichten: 142
Lid geworden op: 12-04-2008 14:59
Locatie: ede

29-05-2011 20:10

ik neem aan dat je er wel mee terug gaat naar de winkel?
en gelijk een nieuwe vraagt!!
na 4x vissen mag dat niet natuurlijk niet gebeuren
succes ermee
Olger Glorie
Berichten: 642
Lid geworden op: 02-10-2009 18:57

29-05-2011 20:14

Karl,

Ik kan gelukkig (hopelijk) alles verhalen onder de noemer 'garantie'.
Dus waarschijnlijk krijg ik wel een nieuwe strompaal en oval...
En mocht dat niet zo zijn, dan stap ik wel naar de rechter! :lol:

Uiteraard mogen dat soort dingen niet gebeuren bij een tent van zóveel geld...
SKP Twentekanaal: Meld uw vangsten terug!!
skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
justin waayer1
Berichten: 729
Lid geworden op: 29-07-2010 19:44
Locatie: twente

29-05-2011 20:18

oke bedankt voor de uitleg
als ik vragen heb hoor je het wel
mvg justin
----------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
kevin schopenhouer
Berichten: 312
Lid geworden op: 20-05-2008 22:04
Locatie: Breda

29-05-2011 21:34

Uiteraard is die ook waterdicht he, echter bij langdurige regenval kan je welleens last hebben van wat condens.

gr
Catch safetly
release the safest
Dan van der Voorn
Berichten: 89
Lid geworden op: 19-11-2010 17:12

02-06-2011 10:32

ultimate chayenne culture zijn ook super dingen, voor een zacht prijsje.
ze zijn te vinden voor 50 euro doet mijns inziens niet onder aan kwaliteit van fox ed.
Zeker niet voor de prijs die je er voor betaald.
Gebruik hem zeer regelmatig(1 tot 2 keer per week minimaal) en heb hem nu ook al een jaar in bezit.
nog nergens slijtage te bekennen en goed waterdicht.
enige nadeel dat ik kan bedenken is het grondzeil wat niet van erg goede kwaliteit is.
maar dit is voor mij persoonlijk geen nadeel omdat ik deze nooit gebruik.
zou deze toch ookj in overweging nemen, ipv van 150 of meer te betalen voor een paraplu.

succes!
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

04-06-2011 14:44

Heb die trakker plu inmiddels bijna 3 jaar in gebruik, bevalt op zich prima. Hou er echter wel rekening mee dat ook dat ding naar verloop van tijd gaat lekken op de naden. Dit is iets wat ik met elke plu nog gezien heb en ligt waarschijnlijk gewoon aan de constructie waarbij altijd een balein tegen een naad aan drukt. Het is ook niet onoverkomelijk, haal een paar potjes seamsealer en smeer er de hele naad mee vol dan zit ie weer potdicht. Verder veel klachten over de bevestiging van de stormpalen. Bij mij valt het wel mee, maar hoor veel mensen die schroefje of connectortjes kwijt zijn.
Voordeel is dat ie heerlijk snel op te zetten is en als het nodig is kan je hem met frontje, 4 stormpalen en 16 haringen verankeren, dan kan ie wel tegen een stootje :wink:
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

04-06-2011 17:46

Nog meer mensen ervaring met de fox fx60?
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

04-06-2011 19:12

Met alleen de oval ja :wink:
echt een superfijn ding, staat echt heel stevig, vrij makkelijk op te zetten.. gewoon super!
Gebruikersavatar
justin waayer1
Berichten: 729
Lid geworden op: 29-07-2010 19:44
Locatie: twente

05-06-2011 09:52

daniel van der vorm schreef:ultimate chayenne culture zijn ook super dingen, voor een zacht prijsje.
ze zijn te vinden voor 50 euro doet mijns inziens niet onder aan kwaliteit van fox ed.
Zeker niet voor de prijs die je er voor betaald.
Gebruik hem zeer regelmatig(1 tot 2 keer per week minimaal) en heb hem nu ook al een jaar in bezit.
nog nergens slijtage te bekennen en goed waterdicht.
enige nadeel dat ik kan bedenken is het grondzeil wat niet van erg goede kwaliteit is.
maar dit is voor mij persoonlijk geen nadeel omdat ik deze nooit gebruik.
zou deze toch ookj in overweging nemen, ipv van 150 of meer te betalen voor een paraplu.

succes!



maar ik wil hem ook graag een dichte "tent' van maken en dan zonder overwrap, dat is de reden dat ik voor deze tentjes ga
mvg justin
----------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
stefan hermelink
Berichten: 141
Lid geworden op: 04-06-2008 18:26
Locatie: denekamp

08-06-2011 14:09

ik ben ook bezig om een goede tent te zoeken en ik zit met de jrc en die van fox wie heeft er toevalig 1 van die tenten en zo mij een beetje de min en plus punten kunnen vertellen. En of het muggengaas goed blijft geen mankementen enzo???
alvast bedankt :wink:
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

08-06-2011 16:31

http://www.youtube.com/watch?v=Qsw9Ddyw ... re=related

nieuwe nash titan brolly misschien iets?
geel he
Gebruikersavatar
justin waayer1
Berichten: 729
Lid geworden op: 29-07-2010 19:44
Locatie: twente

08-06-2011 16:50

stefan hermelink schreef:ik ben ook bezig om een goede tent te zoeken en ik zit met de jrc en die van fox wie heeft er toevalig 1 van die tenten en zo mij een beetje de min en plus punten kunnen vertellen. En of het muggengaas goed blijft geen mankementen enzo???
alvast bedankt :wink:



zou de trakker halen, ga ik ook halen :wink:
mvg justin
----------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

08-06-2011 20:37

Ik heb de nieuwste van fox gehaald.Echt een mega fijn ding!!En lekker ruim,strecher van 215 lang en hoog op de poten past er goed in.Gekocht voor 159 euro bij hennie kruidenier.
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
Hans Stam
Berichten: 45
Lid geworden op: 30-03-2011 19:10
Locatie: Ridderkerk

08-06-2011 22:48

Hee,ik heb zelf sinds vorig jaar een Trakker gekocht en mijn maat een Jrc (vergeijkbaar in prijs& prestaties).
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe tevreden ben over de mijne,maar die Jrc heeft wel dikker doek en dikkere balijnen (maar ook 2 grote stormpalen minder,dus nog extra kopen).
Scheelt ook een hoop gewicht,denk zo een kilo of 2-3 dat hij zwaarder is dan de trakker.
Als de mijne op is ga ik voor de jrc..
Als laatste vind ik de stevigheid wat minder van mijn trakker als de wind iets gaat draaien,zodat de wind wat meer op de zijkant komt te staan.
Dan kakt hij wat in als je dan een vlaag krijgt.
Voor de rest best ding,kan er zelfs mijn wide boy in kwijt (gaat er wel piepend in,maar vooruit :lol: )
Groeten,Hans
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

09-06-2011 09:52

Hans, je bevestigd voor mij dingen over die trakker brolly die ik al vaker heb gehoord. Hij is gewoon minder degelijk dan bijvoorbeeld de jrc oval. De trakker brolly valt voor mij al af. Voor 60 euro meer heb je de fox fx60 system, maar is hij in kwaliteit ook echt die 60 euro meer waard....Als ik mensen op engelse forums mag geloven is de fx60 een mooi alternatief voor de aqua brolly. Maar de jrc is daarentegen ook gewoon goed. Dubio dus :lol: :roll:
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

09-06-2011 14:50

James, ik bezit sinds een maand de fx 60, alleen met mozzy panel. Tot nu toe het gebruik bevalt prima, maar kan er niet veel over zeggen! buiten dat de condens vorming hetzelfde blijft zonder grondzeil, heb ook de eclips gehad, hetzelfde doek, die stond aardig zijn mannetje in de uiterwaarden, in menig storm, en dat zonder winterskin. Heb de eclips alleen maar weg gedaan omdat ik een 2 persoonstent wou en mijn keuze op trakker is gevallen.

mvg.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

09-06-2011 16:13

Hoi Robert,

2 uurtjes terug het fx60 systeem gehaald en direct bij thuiskomst even op zolder uitgeklapt. Prompt schiet er al gelijk een balijn los. De bevestiging begaf het. Ook het systeem die het paraplu systeem vast kan zetten zodat je die "moer" erop kan schroeven om hem te zekeren deed het niet. Weer terug naar de winkelier dus....Ik schaar me onder de mensen die fox een paar jaar links heb laten liggen vanwege de mankementen aan de tenten, en wilde het nu weer een kans geven omdat ik nu meer positieve berichten las/hoorde. Ook ziet het nieuwe brolly systeem er mooi uit.

Een domper dus......Ik wilde fox bellen omdat er dan misschien wat te regelen valt, maar hun telefoonnummer kan ik niet achterhalen. En mails hebben ze bij mij ook nog nooit op teruggereageert, en dat zijn er denk ik ook al 5 geweest in het verleden dus echt veel vertrouwen heb ik er niet in.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
justin waayer1
Berichten: 729
Lid geworden op: 29-07-2010 19:44
Locatie: twente

09-06-2011 16:18

dat is baln
mvg justin
----------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

09-06-2011 16:23

Verantwoording ligt in dit geval bij de winkelier, nieuwe plu of geld terug??? Daarom kom ik graag bij Sanders voormalig Harm Nuis of Hareco! Lossen dit naar mijn weten direct voor jou op!

mvg.
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

09-06-2011 16:29

Als je alle reviews zo leest over fox tente van de afgelopen jaren...dan zie ik geen 1 model dat degelijk was/is. Dinge gaan vaker naar de fabriek dan dat ze naar de waterkant gaan... :roll:
geel he