Opnieuw beginnen


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

30-04-2011 16:19

De titel zegt het al. Ik ga opnieuw beginnen. In een ver verleden schijn ik weleens een karperstok te hebben aangeraakt en wat luttele karpers te hebben gevangen. Echter na de vangst van een van mijn targetvissen heb ik er uiteindelijke de brui aangegeven (was een lange jacht met een hele vervelende winter). Vrijwel al mijn spullen heb ik destijds voor een habbekrats verkocht aan mijn vismaatje. Het enige wat nu nog in de schuur ligt zijn:

Hengels (Co Sielhorst)
Rodpod (Fox)
Foudraal (JRC)
Molens (Shimano USA 6500)
Handje vol lood

Voor de rest heb ik helemaal niets meer. Nu is mijn vraag aan jullie... wat moet ik nog meer aanschaffen. Uiteraard heb ik zelf ook al een lijstje samengesteld, maar aangezien ik er een dikke vijf jaar uit heb gelegen weet ik niet wat de laatste "mode" en trends zijn. Kwaliteit is erg belangrijk (maar de prijs natuurlijk ook).

De visserij zal gericht zijn op korte sessies. Soort Hit 'n Run acties. Dus wil lichtgewicht kunnen reizen en snel kunnen verplaatsen.

Ik hoop dat jullie mij hiermee van dienst willen/kunnen zijn...

Met terugkerende groet,
Kiron
Michael Walraven
Berichten: 142
Lid geworden op: 21-03-2006 11:19
Locatie: Den Haag

30-04-2011 20:54

Doel je op kleine materie? Zoja wat voor manier ga je vissen, wat voor water etc..
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

30-04-2011 23:30

De visserij zal gericht zijn op korte sessies. Soort Hit 'n Run acties. Dus wil lichtgewicht kunnen reizen en snel kunnen verplaatsen.

Ik hoop dat jullie mij hiermee van dienst willen/kunnen zijn...
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
stefan broks
Berichten: 1085
Lid geworden op: 01-08-2008 10:34
Locatie: schijndel

01-05-2011 09:52

onthaakmat en schepnet
guido berkmortel
Berichten: 1860
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00

01-05-2011 12:53

Hengels en molens OK.

Rodpod verpatsen en 4 12" carbon bankstickjes voor terug kopen, denk aan merken als Nbrice, Target Tackle, Berkley....mooi erbij passend zijn een setje Steve Neville buzzers... :P

Foudraal?? Ik neem ze gewoon in mij onthaakmat mee met van die klitteband rodbands. Indien toch nodig een Gardner Rover Sling http://www.youtube.com/watch?v=pXjCF1O1 ... FAC912F8B5

Stoeltje: een Nash Indulgence LowLine Chair of een JRC X-Lo Stalking

Bootje?? Een Angling Technics Procat is ideaal, zeker inclusief de tas, daar passen dan ook je overige kleine spullejtes in of op

Net?? Liefst tweedelige steel!!!

That's all you need!!!!
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

01-05-2011 19:21

Heb nog wat meer spullen gevonden. Landingsnet (120 breed) met tweedelige steel heb ik liggen.Stoeltje heb ik ook nog. Rodpod bestaat uit een frame en losse banksticks. Deze kunnen dus eventueel los gebruikt worden indien ik de eigen oever wil afvissen.

Onthakingsmat zal ik zo wie zo aanschaffen.

Alvast bedankt voor de tips.
Plaats reactie