Fox Warrior XT


Plaats reactie
Bennie van Schijndel
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-01-2008 21:08
Locatie: Megen

08-03-2011 19:40

Goedeavond,

Ik heb net m'n molens (USA 4500B) opgespoeld met 12lb Fox Warrior XT.
Nu vond ik dat de lijn best kinkte bij het opspoelen.

Ik heb hem opgespoeld met het etiket naar boven en naar beneden maar dat maakte niet veel uit.
Hij kwam al gekinkt van het spoel af.

Nu vond ik de lijn ook behoorlijk stug mar goed je kunt ook niet alles verwachten voor dat geld.

Maar mijn vraag is hebben er meer mensen lst van dit probleen??
Wat zou ik er nog aan kunnen doen??

Ik hoor graag jullie reactie.
Gebruikersavatar
Jeroen Visser
Berichten: 1013
Lid geworden op: 24-09-2009 13:33

08-03-2011 20:09

Je lijn in het (warm) water leggen en daar vanuit opspoelen schijnt te helpen.

Ik laat hem gewoon lekker bij de hengelsportzaak opspoelen. Zo strak krijg je het zelf nooit...
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

08-03-2011 20:24

Jeroen Visser schreef:Je lijn in het (warm) water leggen en daar vanuit opspoelen schijnt te helpen.

Ik laat hem gewoon lekker bij de hengelsportzaak opspoelen. Zo strak krijg je het zelf nooit...


Lauw is mooi genoeg, maar wel even de lijn de kans gunnen om de warmte van het water te krijgen. Verder de lijn voor de molen door een vochtige doek laten gaan (lichte druk uitoefenen). Etiket maakt naar mijn idee niet uit, hij is er ook recht op gegaan...

Opspoelen in de winkel? Ik spoel m liever zelf op met de spoel op de molen die erbij hoort. In de winkel kunnen ze die combi niet het beste imiteren en na een paar verre inworpen is de "winkel-strakte" er toch alweer af.
Gebruikersavatar
Patrick lamers
Berichten: 855
Lid geworden op: 02-01-2011 19:52
Locatie: Toldijk

09-03-2011 16:15

Ik vis zelf ook met fox warrior xt,
Mooi lijntje, zweer schuurbestendig, sterk, idd beetje stug, maar mag van mij ook wel een klein beetje. Maa over het kinken, heb het bij de hegelsportzaak laten opspoelen, zat dr goed op. Alleen soms als die iets kinkt (na een tijdje begint ie soms weer Ietsjes) pleur ik h'm ff flink eind weg (niet in de buurt van m'n stekken) topje net boven het water, lijn tussen je vingers door (met doekje eventueel) iets jes druk en dat opdraaien, werkt bij mij altijd, dan gebeurt het bij mij voor een heel tijdje mie meer, maarja wat verwacht je met zon prijs? Volgems mij een prima kwaliteit prijs verhouding
Boeruhhhhhhhhhhh
Olger Glorie
Berichten: 642
Lid geworden op: 02-10-2009 18:57

09-03-2011 17:45

Heb de warrior XT er ook op zitten.
In mijn ogen is het een lijntje met een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Sterk, schuurbestendig en heeft niet zoveel rek.
Merk wel dat de lijn soms kinkt, maar als ik het strak opspoel is dat ook verdwenen
SKP Twentekanaal: Meld uw vangsten terug!!
skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Patrick lamers
Berichten: 855
Lid geworden op: 02-01-2011 19:52
Locatie: Toldijk

10-03-2011 20:14

precdies mijn idee
Boeruhhhhhhhhhhh
Plaats reactie