Op de Beurs 1 aangeschaft na lang twijfelen en het besluit van mijn vismaat er toch 1 te kopen ook overstag gegaan.
Hij nam hem Meteen mee ik liet hem bezorgen aangezien ze nog 3 exemplaren hadden liggen en er verteld werdt dat hij zeker woensdag in huis zou moeten zijn. Na 2 weken is de boot bezorgd (afgelopen vrijdag) wel met presentje vanwege de levertijd waarvoor Hulde.
Die Middag was me maatje onderweg om een Minn Kota 30 LB te gaan halen en besloot dat hij er dan maar 2 moest meenemen.
De volgende dag zijn we voor een nacht vertrokken om ook natuurlijk de boot eens uit te testen.

Het opblazen is binnen 3 minuten gepiept, als sta je dan waarschijnlijk zelf ook te piepen maar meer dan 6 zal het zeker niet in beslag nemen.
De ventielen op de boot lijken me oerdegelijk en hebben een dubbele sluiting, ook haak je de mond van de pomp(voetpomp) in het ventiel door een kwartslag te geven waarbij het geheel vast zit en niet hinderlijk tijdens het pompen uit het ventiel vliegt.
Verder bestaat de boot uit 2 luchtkamers en een opblaasbare bodem die goed hard wordt, de spiegel zit stevig in de boot en heeft een afsluitbaar afvoer om water uit de boot te laten lopen. Verder zit er een dikke stootrand rondom de boot en voelen de peddels in de roeidollen stevig en is ook daar goed meet te varen. 3 dikke rvs ringen op de voor kant van de boot zodat je hem eventueel kunt slepen.
Wel is het even zoeken naar de juiste houding maar dit moet snel goedkomen, de boot vaart gewoon goed is lekker stabiel en zeer wendbaar doordat hij zo kort is. Met de 30 Lbs Minn Kota op het bootje is het goed varen en kom je flink vooruit volgas ga je peddelend totaal niet bijhouden

Het Gewicht van de motor durf ik niet te zeggen als ik moet schatten zal het 5/6 killo zijn, de accu daarentegen weegt 30 KILO:O Het enige wat ik vervelend vindt aan het bootje is dat het bankje zo glad is als een aal en je er zo vanaf glijdt. Dit moet met 2 rubberen strips wel te verhelpen zijn.
Kan niet anders zeggen dat ik erg blij ben met mijn aanschaf en de boot zeer robuust aanvoeld.

Dit is de boot van mijn maat zoals je ziet heeft deze op de neus een wit handvat, dus de boten van voor de beurs zijn anders dan die zijn nagestuurd