Kevin Nash Trax All Terrain Evo


Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

20-02-2011 23:48

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Specificaties; ( Aangeduid op de Kevin Nash site ).

2010 Range - Trax All Terrain Evo

For total load capacity - This is the Daddy!
Brimming with new features to maximise drive and manoeuvrability. Including a specially extended chassis, designed for lugging maximum loads long distances through all types of terrain.
· Adjustable front and side bars, locked with moulded cams – no screws to lose.
· Mesh bed and slide-able bar to prevent tackle falling through.
· Max capacity under-bed storage bag.
· Quick release wheel system. Supplied with Trax wide wheel for enhanced stability and grip. Trax wide wheel can be rapidly changed for thin mud wheel (optional extra not included).
· Rear leg assembly with mud feet. Spring loaded pins for easy feet removal to add rear trolley wheels (optional extra not included).
· Removable non-flex handle assembly.

Approximate Dimensions:72cm(W) X 95.5cm(L) – Extending to 103.5cm(W) X 116.5cm(L)
Approximate Weight:20.2kg

Afbeelding

Nu zijn er zoveel mensen die aangeven dat je voor als je echt zeker een goede trolley de trax moet aanschaffen. Ik heb nu een aantal jaar de big wheel trolley van SOUL in mijn bezit en wil deze toch gaan vervangen voor wat anders. Niet omdat deze kapot is of dergelijke absoluut niet. De trolley is nog in perfecte staat maar mijn oog is gevallen op iets nieuws wat de trax straks in 2011 uit gaat brengen. Ik heb meestal al erg veel spullen mee, waardoor het gewicht er niet om liegt. Vaak zijn de stekken die goed zijn vaak een eindje lopen wat velen gelukkig dus niet doen met zoveel bagage. Ik heb het er zeker wel voorover maar vind het idee waar Kevin Nash nu mee komt toch ideaal. Ik vraag me alleen af of dit nou alleen goed werkt op verharde paden of ook in gras terreinen en dergelijke. Of wat vinden jullie nou van dit idee, goed of niet en waarom. De prijs die voor zo,n barrow staat is nog al wat. 250 euro tot 300 euro. Wil je deze wielen nog eens 50 euro mooi kosten plaatje. Maar goed ben zeker wel een voorstander van de rommel duwen dan tillen. Duwen lijkt mij dus vele malen makkelijker gaan vandaar dat mijn keus dus zeker voor de trax gaat worden maar ben gewoon benieuwd naar andermans ideeen hier achter.

Mvg; Jan


Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Roy Rovers
Berichten: 233
Lid geworden op: 27-07-2010 20:47

20-02-2011 23:57

er is/komt ook een elechtrische kruiwagen (volgensmij van nash) ik heb ermee geren maar werkt ect goed voorkomt ook eer ddat je omalt met al je dure spullen en schilt je weer een rug
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

21-02-2011 09:55

Als je een barrow goed oplaad is het niet je rug die de beperking oplevert.

Een maatje van mij heeft zelf die wielen al twee jaar geleden onder zijn eigen trolley gemaakt, en dat is niet voor niets. Op wat ruiger terrein is het wat lastiger, maar dat zijn over het algemeen vaak de laatste beetjes naar een stek. Een goedkopere trolley kan prima voldoen, maar als je die meuk belast zoals wij dat vaak doen ( geen zin twee keer te lopen en dus alles overal aangebonden en gehangen) dan moet het goed zijn.

En dat is die All Terrain zeker ;). Hij weegt wat maar dan heb je ook wat..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

21-02-2011 10:16

maar dat wiel is wel heel grof het profiel..
had van mij wle wat minder gemogen
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

21-02-2011 11:44

:lol: :lol: 250-300euro voor zon ding...moet ni gekker worden.
geel he
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

21-02-2011 11:52

Het groffe wiel is ervoor dat je beter door de zachtere gedeeltes makkelijker kan rijden en idd voor die prijs is de trolley wel duur.
Maar goed ik heb met dit vissen wel meer dingen staan wat duur is en je en ik willen toch echt wel goed materiaal.
Zoals ik aangaf heb ik nu big wheel soul trolley maar de trax heeft gewoon meer voordelen is robuuster en steviger en kan meer draagvermogen hebben.
Idd Sven ook hier aan mijn kant wordt het geen 2 keer lopen. Alles moet en zal in 1 keer mee. Al zou het met touw er aan vast geknoopt moeten worden haha.

mvg; jan
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

21-02-2011 12:58

Een band met grof profiel heeft enkel nut als deze aangedreven word, een bredere band kan wel voordelen hebben ivm wegzakken maar rijd op verharde paden dan wel weer wat zwaarder.

Voor mijn situatie is een groot, iets breder wiel met een normaal profiel het best.

Gr.
©
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

21-02-2011 19:21

Lesley van Dinter schreef:Een band met grof profiel heeft enkel nut als deze aangedreven word, een bredere band kan wel voordelen hebben ivm wegzakken maar rijd op verharde paden dan wel weer wat zwaarder.

Voor mijn situatie is een groot, iets breder wiel met een normaal profiel het best.

Gr.


Dat is helemaal juist.
Behalve dat de randen van het wiel wel wat profiel moeten hebben zodat je niet zijdelings wegglijdt op schuine vlakken.

En die prijs is wel erg duur.
Heb zelf een Carpporter markII met gratis bagage tasje voor 132 euro gekocht uit engeland.(inc verzenden)
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Plaats reactie