Black Monkey..


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

21-04-2011 19:31

Aha, dus jullie niveau is even persoonlijk worden als je het niet op argumenten kan winnen? Inderdaad een zeer volwassen invalshoek. :roll:
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

21-04-2011 19:50

De ene, hemelt de uitvinder bm. De ander hemelt de gebruiker van de bm. Het lijkt wel of zij samen het BED delen!!! Erg klef, kan de spetters van mijn computer boenen!!!

Go micro swinger!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

mvg.
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

21-04-2011 21:55

ik zou zeggen computer cleaner en je bent weer van het probleem af :roll:
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

21-04-2011 22:34

Naar het schijnt werkt een BM prima tegen belletje-lellers.
Men hange een BM onder de deurbel met de trigger in de aanrijkroute van diezelfde bel.
Kindje van 5 denkt ''hihihi ik ga belletje lellen'' ding KLABAAAAAM dong. Kind wordt letterlijk op de vingers getikt 8)

Daar is hij sowieso nuttig voor:)
M.v.g Stef Jansens
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

21-04-2011 23:22

guido berkmortel schreef:http://karperwereld.nl/board/viewtopic.php?f=50&t=62495



zoals er wordt beschreven meningen verschillen en niet iedereen zal er even goed mee overweg kunnen.
Zoals het omschreven wordt zul je een aantal dingen aanpassen moeten. Ik heb dit niet als naar ervaren en vind het prima.
Natuurlijk zullen er mensen zijn die het onzin vinden of het zien voor iets nutteloos.
Maar diegene die hem te koop heeft staan, heeft het in ieder geval een kans gegeven.
Ik ben eerst ook met 1 BM begonnen vanwege dezelfde gedachte als velen hier nu.
Maar kan er pas over oordelen wanneer je het zelf hebt getest en ik ben tevreden.

Het is jammer dat deze man hier niet beschrijft waarom hij het te koop heeft en ook geen dergelijke verslag neer zet.
Zullen velen nog wat aan hebben voor wat betreft hun keuzes.
maar goed het zal vast niet voor iedereen een uitkomst zijn en voor een ander juist wel.
Het systeem werkt verders prima al hoe wel het met een schuiflood het beste naar toebehoren werkt.

maar goed blijf lekker door hameren dan zal ik zien dat ik er weer wat vissen uit kan slingeren aankomend weekend en dan schrijf ik mijn verslag wel weer.
Heb er nu 3 in mijn bezit dus de kansen voor mij zijn weer vergroot en heb er zeker weten vertrouwen in.
Succes iedereen het weekend mooi weer op het programma.

mvg; jan
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

22-04-2011 00:19

Jan, hetgeen ik niet snap is:

Als ik van mening ben dat ik iets revolutionairs in handen heb waardoor ik onvangbare vissen vangbare maak, mijn vangsten verdrievoudigen en ik op alle circuitwaters alle ''cracks'' er uit vis. Dan zou ik daar over zwijgen, waarom?

Puur egoisme, hoe minder een ander vangt hoe meer ik kan vangen( in theorie dan toch).
Vanwaar dan toch jouw waterval aan reclame voor die black monkeys? Kijk dat je jouw bevindingen 1 x met ons deelt á la, maar het is gewoon consequent reclame maken en het product nog verdedigen ook. Dit riekt naar sponsoring.
Snapperniksvaaaaaan
M.v.g Stef Jansens
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

22-04-2011 00:36

niks geen sponsoring en dergelijke,
ik verdedig het omdat er altijd op alles hier negatief feedback moet worden gegeven en iets nooit eens normaal besproken kan worden.
Ik zet een stukje voor mensen die het willen lezen hier neer en kijk eens aan direct weer de negatieve kant op.
Ik mag vind ik een mening geven net als jullie, ik heb er 3 in mijn bezit en vind het echt de moeite waard.
Waarom, ik heb niks geen afgunst en voor sommigen zou het ideaal zijn en voor sommigen niet.
Reclame is wel iets heel anders ik leg alleen mijn aandeel hierin in dit topic.
Ik vind dat de BM meer verdient dan dat deze nu voor geschoteld krijgt.
Als ik kijk naar andere producten zoals de voerboten gedoe is er ook altijd wel wat op en aan te merken.
En dit zie je BIJNA in ELK topic WEER.........
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

22-04-2011 10:39

jan de jager schreef:Ik vind dat de BM meer verdient dan dat deze nu voor geschoteld krijgt



Afbeelding

Hij kijkt idd. niet vrolijk, bij het voorgeschotelde! Misschien doe je net iets teveel je best met de promotie van de bm.

mvg.
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

22-04-2011 11:14

Sorry Smith promotie of niet het maakt me niet uit.
Ik ga in ieder geval geen dingen zwart maken terwijl ik het niet eens heb getest.
:o
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

22-04-2011 11:24

@Jan, dit leest weer weer met een nasmaak! Zit helemaal niks zwart te maken, maar moet uit jou verhalen op maken dat zonder de bm. ik geen karper meer op de kant krijg! Dus zonder enig nadenken de bestaande wakers in mijn bezit, naar de prullenbak verwijzen.

Bestel net, de stow bobbins, bij TD. Oeps, of maak ik nu reclame???? :wink: :wink: :wink:

mvg.
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

22-04-2011 13:05

Robert begrijp me niet verkeerd maar ik heb niet gezegd dat jij of anderen hun vissen niet of wel zouden vangen met een BM.
Iedereen moet lekker vissen hoe hij of zij dit graag wil doen met of zonder BM dit maakt mij verder niet uit.
Ik schrijf mijn aandeel en mijn ervaring met de BM voor de mensen die het willen lezen.
IK vind het een aanrader maar kan best begrijpen dat het niet voor iedereen een uitkomst is.
Maar mensen moeten niet over een product swanzen als ze het niet eens in de handen nog zelf getest hebben.
Van alleen tekstje lezen en demo,tje zien wil niet zeggen dat je direct alles weet hoe het werkt.

mvg; jan
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

22-04-2011 13:07

Gelukkig verkoopt iemand de BM alweer.
Vast een succes geweest ;)

:P
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

22-04-2011 14:32

:o
jan de jager schreef:swanzen



Afbeelding

:o Begrijp niet wat dat met vissen te maken, zou dat fff. nader uit kennen leggg. Jan?
:D :D :D

mvg.
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

22-04-2011 18:53

nader uitleg onzin lullen a.u.b :roll:
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

22-04-2011 22:01

Jan,
Ik doe niet negatief.. Ik zet alleen mijn bevindingen op het board, hoe jij dat opvat moet jij weten.
Maar je kunt het haast niet oneens met me zijn als ik zeg dat jij wel buitensporig positief over die dingen bent. Als je dat 1 keer hebt meegedeeld weten we het ook wel. Dat is mijn punt :wink:
M.v.g Stef Jansens
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

22-04-2011 23:31

Je bedoelt je bevindingen met die deurbel? :cry:

Tegenover 1 die het heeft geprobeerd lees ik de rest die alles, inclusief de oprechtheid, in twijfel trekt. Maar geen gebruikerservaringen, behalve die van Jan. Twee mogelijkheden, Jan denkt bekijk het maar of Jan schiet in de verdediging. Jan en de meesten hier kiezen voor het laatste en daarmee houden jullie jezelf lekker aan de gang. :P

Maar niemand heeft iets geprobeerd. Behalve Jan.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

23-04-2011 00:54

Nou, ik was anders zeer oprecht over de micro swinger! Tevens de Cheeky Monkey, vanavond nog gebruikt in combinatie met...

check....



Leverde toch weer 3 karpers op vanavond, dus wat proberen doe ik volgens mij ook wel! Jan zijn oprechtheid trek ik totaal niet in twijfel, alleen dat drammen over over de bm. wel!

mvg.

Oh ja, die Stow bobbins, zijn idd. vanochtend besteld. (geven dus binnenkort weer nieuwe gebruikservaring)..........
Laatst gewijzigd door robert smith op 13-05-2011 03:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

24-04-2011 11:41

Zo als beloofd zal er zo snel mogelijk weer even een kort stukje verslag komen.
Ik heb een stukje kunnen vast leggen ook hoe de monkey zijn werk doet.
Ik heb dus eindelijk een aanbeet vast kunnen leggen met resulterende foto,s van de vis.

Misschien dat het op die manier eindelijk wat duidelijker wordt.

mvg; jan

Robert het is geen verdediging nog aanvallend naar jou toe. Je moet maar lekker vissen zoals jij vissen wil dit doe ik ook.
En ik zei niet dat je niet of geen nieuwe dingen uit test zowel dan neem ik dat terug. Vaak zijn het de nieuwe dingen die goed blijken te werken.
Aan de hand straks van het filmpje en foto,s hoop ik dat het dan wat duidelijker wordt.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

24-04-2011 12:14

Jan,

Ik las in je stukje over die 22kg schub dat je VOOR de BM zijn werk deed de top al zag buigen:

Tot laat op de middag ongeveer 16:12 één piep op de BM hengel. Ik zie de hanger bewegen rustig omhoog langzaam tergend langzaam, tot op dat moment dat de Monkey naar beneden klapt door het strak gespannen elastiek en na het beneden klappen van volgde er een keiharde run


Dat betekent in mijn optiek dat je daar dus ook (voordat die BM in werking treedt) al zelf op had kunnen meppen niet? Mits je uiteraard strak op je hengels zit. Ik erken dat je dat ook geen week volhoudt en dan ZOU dat ding wel eens kunnen werken.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

24-04-2011 12:22

:D Een beetje dollen op zijn tijd moet kunnen, Jan hoop dat je nog veel mag vangen met behulp van de Black monkey! Wacht het volgende verslag wel af, ga het zeker weer lezen. Zou heel mooi zijn, een filmpje, dat er gezien kan worden hoe de BM. werkt bij een aanbeet.

mvg.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

24-04-2011 13:07

Oh ja, voor ik het vergeet, heb het allereerste filmpje van de werking van de BM. al gezien. Veel interessanter, is natuurlijk een filmpje van Jan zijn eigen sessie in praktijk. Waar dan ook!

mvg.
Tino de bruijn
Berichten: 19
Lid geworden op: 26-01-2011 20:50

24-04-2011 13:56

beste leden van het forum

Ik ben net terug van 2 daagjes vissen overgens een mooie rijer va 15,4 kilo gevangen niet met de bm omdat de vissen in de paai zaten.
Met een popupje onder de kant.

Ik zie dat de dicussie nog niet ten einde is en dat is logisch denk ik.

De bm is zeker geen wondermiddel de karper moet natuurlijk eerst je boilies eten.

Zijn er ook mensen op het forum die onafankelijk zijn en de bm willen testen dan stel ik er een paar beschikbaar om een aantal weken te gebruiken.

Stuur even een pb

Met vriendelijke groet Tino
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

24-04-2011 16:57

Ik heb er al bij vermeld dat je niet in alle gevallen de bm nodig zult hebben, wat ik echter wel vind is dat ik op bepaalde wateren met BM meer vang dan dat ik zonder deed.

daarom vind ik het zeker het proberen waard en misschien dat anderen dit ook nog wel zullen vinden eenmaal getest.

mvg; jan :wink:
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

24-04-2011 17:20

De vis weet op de 1 of andere manier dat er mt de BM gevist word,en denkt ''hey die wil ik van dichterbij zien''
Jah dat is het andere redenen kunnen ook zijn dat de vis op momenten beter op het voer zat.

Bijgeloof en bijgeloof. BM vangt meer right!
De man van 65 met zijn deegbol of ontbijtkoek doet het vaker beter dan alle toeters en bellen bij elkaar. En dat is ook zonder de BM en alleen met een haakje en een lijntje.

Waar ligt dit aan???

:wink: 8)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Plaats reactie